Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Si at jeg elsker henne?


Anbefalte innlegg

Hei. Det er snart 4 uker siden hun gjorde det slutt med meg. Grunnen er st vi har kranglet mue de 8 månedene vi var sammen og hun så ikke hvordan det skal bli bedre.

 

Begge har fortsatt følelser (hun har sagt det) og jeg har prøvd å få henne tilbake, ja nesten mast.

Jeg sitter her nå og tenker på om jeg skal si at jeg elsker henne. Jeg har tenkt på det for lenge siden også, så det er ikke en ny tanke.

 

Jeg kjenner at jeg ikke er interessert i andre jenter og at jeg er veldig glad i henne og vil at hun skal ha det bra.

 

Men jeg lurer på om det er lurt å si? Hun har nå spurt om jeg kan la henne være fordi dette er jo vondt for henne også...

 

Anonymous poster hash: 68c04...483

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig i det.

 

Men jeg vil at hun skal vite det... (kanskje jeg håper at det kan få henne tilbake) men jeg vil også at hun bare skal vite det, for jeg synes hun er best og hun fortjener alt godt.

 

Anonymous poster hash: 68c04...483

 

 

Hvis du allerede har mast om få henne tilbake så vet hun hvor du står. Let it go dude.  :-)

Lenke til kommentar

Synes ikke du skal høre på hva andre mener. Eller i det minste ikke bry deg så mye om det. Og gjør hva du selv føler for. Det er du som til slutt vil sitte igjen med resultatet. Uansett hvordan det ender, så etter min mening er det alltid best om utfallet ble avgjort av deg selv og hva du ville og ikke av hva andre mener er best.

 

Når det er sagt, så trur jeg ikke det lønner seg å si det. Men gjør det du føler er riktig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enig i at heg burde gjøre det jeg føler er best, så jeg gjorde det.

 

Jeg følte meg lettet og sa samtidig at jeg ikke skal ta mer kontakt. Nå er det hun som må ta kontakt med meg :)

 

Anonymous poster hash: 68c04...483

Høres ut som at du nå håper at hun skal ta kontakt med deg fordi at hun vet nå at du elsker henne. Men slik personen over sa, tror ikke det har lønt seg. Du ble kanskje lettet, men om hun ikke elsker deg tilbake, kommer hun ikke til å ta kontakt

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Såklart håper jeg det, men jeg vet at fordi hun nå vet det så har ikke det styrker sjansene for at hun tar kontakt. Hun har sagt at hun har følelser og at hun er glad i meg, men jeg tror ikke hun elsker meg.

Men nå vet hun hva jeg tenker og at jeg mener alt jeg har sagt om hva vi/jeg eventuelt kan gjøre med problemene vi har hatt.

 

Anonymous poster hash: 68c04...483

Lenke til kommentar

Såklart håper jeg det, men jeg vet at fordi hun nå vet det så har ikke det styrker sjansene for at hun tar kontakt. Hun har sagt at hun har følelser og at hun er glad i meg, men jeg tror ikke hun elsker meg.

Men nå vet hun hva jeg tenker og at jeg mener alt jeg har sagt om hva vi/jeg eventuelt kan gjøre med problemene vi har hatt.

 

Anonymous poster hash: 68c04...483

 

Så lenge du føler det fornøyd med hva du har valgt å gjøre, så trur jeg du kommer til å føle deg mye bedre om det ikke blir noe mer mellom dere. Ingen følelse av "jeg skulle bare sagt hva jeg følte". Lykke til :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Alltid lurt å si hva man føler i slike situasjoner. Noen forhold brytes ikke pga mangel på følelser men andre omstendigheter og problemer.

 

Anonymous poster hash: 8dffd...7fd

Det er sant. Hadde hun slått opp fordi følelsene var borte, så hadde jeg ikke prøvd å få henne tilbake. Man kan fikse problemer, men følelser må bare komme og gå av seg selv og kan ikke trylles frem.

 

Anonymous poster hash: 68c04...483

Lenke til kommentar

 

Alltid lurt å si hva man føler i slike situasjoner. Noen forhold brytes ikke pga mangel på følelser men andre omstendigheter og problemer.

 

Anonymous poster hash: 8dffd...7fd

Det er sant. Hadde hun slått opp fordi følelsene var borte, så hadde jeg ikke prøvd å få henne tilbake. Man kan fikse problemer, men følelser må bare komme og gå av seg selv og kan ikke trylles frem.

 

Anonymous poster hash: 68c04...483

 

 

Det er legitimt å si hva man føler. Om det hadde vært 4 år etterpå uten noe kontakt eller begrunnelsen til brudd var på grunn av følelser som ikke eksisterte, så hadde jeg rådet deg til å la være. Men jeg hadde også sagt mine følelser og min "mening" om situasjonen hvis vedkommende skulle gjøre det slutt på grunn av kommunikasjonsproblemer eller lignende. Da hadde jeg sagt mitt synspunkt og ståsted, og etterpå latt personen bestemme

 

Anonymous poster hash: 8dffd...7fd

Lenke til kommentar

Ser litt for meg ar det ville hatt motsatt effekt på meg. Samtalen hadde vel blitt noe som dette

 

- jeg har fortsatt følelser for deg

- jeg har også det, men det er en grunn til at det ble slutt.... blablablabla

- jeg vil ha deg tilbake

- det går ikke. Tenker at du skal la meg være nå, for dette er vondt for meg også. Jeg må komme meg videre og der må du også

- JEG ELSKER DEG!

*blokkert*

 

Anonymous poster hash: dfc66...3c4

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...