Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Si at jeg elsker henne?


Anbefalte innlegg

Ser litt for meg ar det ville hatt motsatt effekt på meg. Samtalen hadde vel blitt noe som dette

 

- jeg har fortsatt følelser for deg

- jeg har også det, men det er en grunn til at det ble slutt.... blablablabla

- jeg vil ha deg tilbake

- det går ikke. Tenker at du skal la meg være nå, for dette er vondt for meg også. Jeg må komme meg videre og der må du også

- JEG ELSKER DEG!

*blokkert*

 

Anonymous poster hash: dfc66...3c4

Vel, det er lov å si hva man føler som en siste ting før man slutter å kjempe. Det har noe med å ikke ha noe usagt. Det føles enklere og bedre ut etter man har gjort sitt fulle.

 

Anonymous poster hash: 68c04...483

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis man opptrer likegyldig og hjelper henne å pakke, kan det hende hun har ombestemt seg før hun når hjem med flyttelasset. Hvis man lar eiesyken ta overhånd og responderer med mas og desperate ytringer om kjærlighet er det lite lite attraktivt. Kjærlighet skal man vise mens hun er der, ikke etter at hun er dratt.

Lenke til kommentar

Hvis man opptrer likegyldig og hjelper henne å pakke, kan det hende hun har ombestemt seg før hun når hjem med flyttelasset. Hvis man lar eiesyken ta overhånd og responderer med mas og desperate ytringer om kjærlighet er det lite lite attraktivt. Kjærlighet skal man vise mens hun er der, ikke etter at hun er dratt.

 

Å uttrykke hva man føler og sitt ståsted ved et brudd er ikke å mase. Mas hemmer progresjon uansett, men mas passer ikke inn i en situasjon hvor to par skal gå fra hverandre på grunn av ytre omstendigheter. Mas hadde vært å mase videre hver dag i 3 år fremover. Å uttrykke følelsene sine ved sluttstreken er ikke å mase, det er normalt at par snakker sammen om sånt på slutten.

 

Jeg tror du blander inn taktikken "No contact rule" på feil sted. No contact rule foregår etter bruddet, altså fra NÅ av. Nå har ts sagt hva han føler, det har gitt henne noe å tygge på. En god strategi vil være å la være å ta mer kontakt fra nå av.

 

Anonymous poster hash: 8dffd...7fd

  • Liker 1
Lenke til kommentar

TS her

 

Ja, jeg har kanskje mast litt og ikke respektert hennes ønske om å være i fred, men jeg kjenner også denne jenta og vet hva som muligens må til for å fikse dette. Jeg maser ikke helt blindt.

 

Men nå har jeg sagt det jeg ville si til henne, så nå er det hun som må ta kontakt med meg. Nå har hun fått noe å tygge på, som han litt over her sa. Jeg kan ikke gjøre mer.



Anonymous poster hash: 1b442...51f
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...