Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Gi F A E N i TeleHor ! ! ! ! !


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2002-02-27 19:32, Dollar skrev:

Gisle, hvis du kan finnet et alternativ der jeg bor tror jeg du snakker om GPRS eller noe... for her er IKKENO og når telehor seff slutta utbygginga i nabokommunen 13km unna suger det for meg.




 

Bingo, Dollar! Syns folk burde slutte å klage på noen få kbps som forsvinner og heller tenke på oss stakkars folk som bor på steder hvor Telenor ikke engang gidder å besøke!

 

Grr...

Lenke til kommentar

Ja. jeg forstår virkelig ikke hva vi skal med gprs og umts, og alt det der, når vi ikke engang har skikkelig internett tilkobling på pc'en der man faktisk kan bruke det til noe. Jeg har da aldri brukt wap heller så det er mulig jeg ikke henger helt med, men hva pokkern skal jeg med rask internett tilkobling på mobilen som ikke har skikkelig skjerm engang. Hva skal jeg bruke det til. Og ikke flyr jeg rundt med bærbar pc heller...

 

Kutte ut gprs og umts og heller sørge for at alle får tilgang til bredbånd hjemme i stedet... Det sier nå jeg...

 

The Edge

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-27 22:20, TheEdge skrev:

Ja. jeg forstår virkelig ikke hva vi skal med gprs og umts, og alt det der, når vi ikke engang har skikkelig internett tilkobling på pc'en der man faktisk kan bruke det til noe. Jeg har da aldri brukt wap heller så det er mulig jeg ikke henger helt med, men hva pokkern skal jeg med rask internett tilkobling på mobilen som ikke har skikkelig skjerm engang. Hva skal jeg bruke det til. Og ikke flyr jeg rundt med bærbar pc heller...


Kutte ut gprs og umts og heller sørge for at alle får tilgang til bredbånd hjemme i stedet... Det sier nå jeg...


The Edge


 

 

Støtter deg mer eller mindre fullt ut der.

Greit å få litt perspektiv her...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nw52MweC

Gisle, du vet tydeligvis ikke hva du snakker om... Jeg forstår det sånn at du har NextGenTel, er ca 15 år og liker å provosere på forum? Hvis ikke du har noe bedre å gjøre på et forum enn det, så kan du pelle deg til helvete av internett og ut i marka...

 

_________________

PIII800EB @ 822

ASUS Geforce 3 ti200 @ 220/500

512 mb cl3 Apacer @ 137 mhz

WinXP PRO

3dmark 2001: 5238 <= 3. best i verden med mine specs! :grin:http://www.madonion.com

 

[ Denne Melding var redigert av: Jarle84 på 2002-02-27 22:38 ]

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-27 22:34, Jarle84 skrev:

Gisle, du vet tydeligvis ikke hva du snakker om... Jeg forstår det sånn at du har NextGenTel, er ca 15 år og liker å provosere på forum? Hvis ikke du har noe bedre å gjøre på et forum enn det, så kan du pelle deg til helvete av internett og ut i marka...



 

Helt enig med Jarle84 :smile: :smile:

Lenke til kommentar

Gisle´s innlegg er vel et klassisk eksempel på hvordan man ikke skal te seg i forumet?

Maken til "roping, skriking og banning" hører heldigvis til sjeldenhetene!

Banning av Gisle bør vel nesten vurderes, selv om temaet i og for seg er aktuelt nok.

 

Og jeg er forresten gammel nok til å stemme, men vil nok foretrekke en annen form i diskusjonene omkring Telenor! Uten dermed å si at jeg på noen måte tilber denne leverandøren av teletjenester!

 

Skrue, 3x18

Lenke til kommentar

Quote:


Gisle skrev:


Hvem i h e l v e t e av dere kan SE og HØRE og FØLE forskjellen på 550kB/sek og 640kB/sek I GJENNOMSNITT??? Ikke en j æ v e l !!



 

hvis du ikke klarer å merke en forskjell på 10 Kbyte ekstra så sier det vel sitt om deg og dine kunnskaper. apropo, du fremstår som en liten drittunge med det språket.

 

 

 

[ Denne Melding var redigert av: ilex på 2002-02-28 00:06 ]

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-27 22:34, Jarle84 skrev:

Gisle, du vet tydeligvis ikke hva du snakker om... Jeg forstår det sånn at du har NextGenTel, er ca 15 år og liker å provosere på forum? Hvis ikke du har noe bedre å gjøre på et forum enn det, så kan du pelle deg til helvete av internett og ut i marka...


_________________

PIII800EB @ 822

ASUS Geforce 3 ti200 @ 220/500

512 mb cl3 Apacer @ 137 mhz

WinXP PRO

3dmark 2001: 5238 <= 3. best i verden med mine specs!
:grin:


<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Jarle84 på 2002-02-27 22:38 ]</font>


 

 

Jasså ,Jarle , du er født i 1984 du? Så du er 18? År?? Oj hvor stor du er blitt. Men faktisk så skal jeg si deg ting om meg som forandrer "bildert" ditt av meg. Jeg har vert på H.W sine sider mer eller mindre siden '99. Jeg er 31 år !!!! (Født i 1970!!!) Så strengt tatt kunne jeg vert FAR din!

Jeg har 6 PC'er i huset , tjener en halv million i året, har mye fritid og jobber nå og da i 14 dager i nordsjøen. Har en herlig familie og er her inne på Forum for å hisse opp slike unge "Vet-allt"-ere som dere!

Og til alle dere som tror det er "tøft" å skrive hva oppsettet på PC-rukkelet dere har hjemme!!! Se på dere selv! Hvor idiotisk går det an å bli??

 

Takk!

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-27 21:31, Gisle skrev:

Dere er som jeg venta. Sytete! Alle dere 14 - 19 åringer farer opp av stolen som noen raketter og fyrer av deres sinne , bare noen klarer å tenne lunta! Tydligvis har jeg gjort det. Dere klarer ikke å stå imot ,eh .....!!!!

Men! Når jeg først har oppmerksomheten deres , skal jeg klabbe til spesiellt de av dere som er fyllt 18 år , og som ikke GIDDER å bruke stemmeretten deres! Ungdom som dere har bare gitt ris til egen ræv! Gå å stem på partier som VIL arbeide for å tilrettelegge for interaktivt samfunn!! Telenor er en ***** hoven "monopolist" her i landet , MEN de er ikke alene. Har dere Telenor som FORELØPIG!!!! alternativ betyr IKKE det at de er det eneste!!! Og har dere investert i ADSL fra Telenor , så vil jeg ikke høre NOE syting! Hvem i h e l v e t e av dere kan SE og HØRE og FØLE forskjellen på 550kB/sek og 640kB/sek I GJENNOMSNITT??? Ikke en j æ v e l !!

Og når det gjelder folkeskikk , er det vitterlig lov å banne her i Norge! Ytringsfrihet heter det! Og hvis det provoserer dere! Ja , så er vel det meningen da! Ikke sant?


Takk!


 

Du må være det definitivt mest patetiske jeg har sett. Noen burde smekke deg dersom dette er det beste du har å gjøre på om dagene. lamer er det man kaller folk som deg.

 

Rart vi fyrer opp når det koster minst 20 ganger mer her enn i england, koster det så mye mer å grave i norsk jord ? greit den er kostbar men HALLO.

 

Gisle gå å legg deg. Selv om jeg feks stemmer FRP kommer dem ikke til makta da idiot! Greit alle stemmer hjelper, men det skal nok mer et mirakel til, så kanskje jeg skulle be til Gud ?

Lenke til kommentar

Quote:




Jasså ,Jarle , du er født i 1984 du? Så du er 18? År?? Oj hvor stor du er blitt. Men faktisk så skal jeg si deg ting om meg som forandrer "bildert" ditt av meg. Jeg har vert på H.W sine sider mer eller mindre siden '99. Jeg er 31 år !!!! (Født i 1970!!!) Så strengt tatt kunne jeg vert FAR din!

Jeg har 6 PC'er i huset , tjener en halv million i året, har mye fritid og jobber nå og da i 14 dager i nordsjøen. Har en herlig familie og er her inne på Forum for å hisse opp slike unge "Vet-allt"-ere som dere!

Og til alle dere som tror det er "tøft" å skrive hva oppsettet på PC-rukkelet dere har hjemme!!! Se på dere selv! Hvor idiotisk går det an å bli??


Takk!


 

Hakket verre enn deg kanskje, kommer å prøver å fyre opp folk med språk som jeg bare bruker i kirka. Ellers sier du vi er patetiske alltvitere, vel jeg skal gledelig ringe deg når jeg er over 30 og slipper å dra ut i helvettes nordsjøen vekk fra familien i x antall måneder i gangen, og tjener litt over 1 mill i året eller ?

 

Pc kunnskap og utdanning er allt i disse tider, hva tror du du sitter igjen med når selskapet du jobber for går konken pga mangel på olje. ?

 

Det at du har fått være på forumet er vel en glipp fra Hardware's side.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-28 07:44, Gisle skrev:


er her inne på Forum for å hisse opp slike unge "Vet-allt"-ere som dere!



 

Moderatorer: hvorfor ikke bare hive ut denne mannen? En person på 31 år som tydeligvis ikke er moden mentalt i det hele tatt sier rett ut at han kun er her for å lage kvalm. Kan ikke se hvorfor han skal få være her når han på ingen måte ønsker å delta med noe konstruktivt på forumet.

 

Gisle: Jeg pleier ikke å flame folk, men du er tragisk. Måten du skriver på gjør faktisk at jeg ikke tror du kan være 31 år. Du skryter av inntekten og antall maskiner du har, men du synes folk er latterlige som lister opp HW sin? Og denne kritikken av Jarle84. Han viser til det fulle og hele at han er betydelig mer moden enn deg, se på måten dere skriver på. Du er et flott eksempel på at høy alder ikke nødvendigvis betyr at du er voksen.

 

[ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2002-02-28 09:36 ]

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-27 21:31, Gisle skrev:

Men! Når jeg først har oppmerksomheten deres , skal jeg klabbe til spesiellt de av dere som er fyllt 18 år , og som ikke GIDDER å bruke stemmeretten deres! Ungdom som dere har bare gitt ris til egen ræv! Gå å stem på partier som VIL arbeide for å tilrettelegge for interaktivt samfunn!!norsk jord ? greit den er kostbar men HALLO.


 

Svært så politiske vi ble da? Skjønner godt at landet går til helvete når politiske engasjerte mennesker, som du tydligvis er, er så arrogante og umodne i en alder av 31. Skjønner ikke åssen du tør å si at du er 31 engang. Hvis jeg hadde hatt samme synspunkt og holdning som deg, hadde jeg enten holdt kjeft, eller sagt jeg var 14. Jeg blir bare så sinnsykt oppgitt. Er ikke dette et hw forum? Jeg er ikke her for å finne ut om jeg bør stemme eller ikke jeg altså!

Lenke til kommentar

Enig med deg der Anders..

Jeg vil gjerne påpeke en liten detalj, selvom Telenor har bygd ut sine sentraler til ADSL, betyr ikke det nødvendighvis at Nextgentel automatisk kan levere der. NGT monterer nemlig sitt eget utstyr i sentralene til Telenor, de leier plass i sentralene og leier i tilleg linjene derfra ut til kundene. Sånn jeg forstår det er ikke NGT avhengig av Telenor's ADSL utbygging for å kunne montere sine ting i sentralene og tilby aksess. Så man kan godt si at det er like så mye NGT's skyld at ikke ADSL blir utbygget der man bor....de har ihverfall muligheten.

Lenke til kommentar

Internett på kobber er ut innen 2 år anyway, i alle fall i tettbygde strøk.. så blir nok en del som leverer tilbake adsl modemene sine da ja. BKK kommer med EKTE bredbånd, 10MBIT til alle i Bergensområdet innen år 2004. De har lagt 600Km med optiske fibre siste tiden og driver på enda..

Ting kommer nok skal dere se, bøndene på landet er vel født noen år for tidlig :smile:

 

Hondaen

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-27 22:20, TheEdge skrev:

Ja. jeg forstår virkelig ikke hva vi skal med gprs og umts, og alt det der, når vi ikke engang har skikkelig internett tilkobling på pc'en der man faktisk kan bruke det til noe. Jeg har da aldri brukt wap heller så det er mulig jeg ikke henger helt med, men hva pokkern skal jeg med rask internett tilkobling på mobilen som ikke har skikkelig skjerm engang. Hva skal jeg bruke det til. Og ikke flyr jeg rundt med bærbar pc heller...


Kutte ut gprs og umts og heller sørge for at alle får tilgang til bredbånd hjemme i stedet... Det sier nå jeg...


The Edge


 

Noe av det klokeste jeg har hørt i mine 18 år i live. Jeg bryr meg jo ikke om jeg kan sende bilder og filmsnutter med mobilen eller surfe med mobilen når det koster så mye i minuttet. Synes mobilnettet og wap er overflødig allerede. Nye mobilen til nokia også med "Quake" wannabe spillet på er jo max patetisk da! Snake er vel hakket for mye det også.

 

Bredbånd i heimen hadde vært mye bedre.

Lenke til kommentar

Hello Gisle!

Vil bare si at til å være 31år så ter du deg som en 14-15 åring som sitter og skryter av det gode liv.

Faktisk så bor flesteparten av de som sitter på forumet her hjemme hos sine foreldre går jeg ut i fra.

Du må respektere aldersforskjellen og interessene til de forskjellige her.

Kanskje du heller skulle finne deg et forum for familieliv/hardware ??

Ser du et forum som gjør deg pizzt her,så ta heller og ignorer det.

Eller kanskje du liker og få ut raseriet ditt over et forum her..hehe :smile:

Mange rare folk her i verden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...