Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Gi F A E N i TeleHor ! ! ! ! !


Anbefalte innlegg

Det er jo veldig få som kan med hånden på hjertet si at man er 100% fornøyd med de overprisete tjenestene til Telenor (heretter kalt Bullshitnor)

 

Som f.eks da Telenor overtok Alfanett (Kabeltv og internett)

 

"gamle" Alfanett - 2048/748 Inn/Ut til ca 950 kr

 

"nye" Alfanett (Bullshitnor) - 2048/256 til ca 1050 kr

 

Pluss ***** mye annet

 

Bullshitnor - Lite Ull Mye Tull

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må sjekke om jeg har forstått dette riktig; Telenor er dritt og alle andre er bra??

 

Håper dere senere i livet lærer at ikke alt er sort/hvitt, alle bedrifter har feil og mangler, skal du kutte ut alle som overpriser/gjør feil/driver monopol virksomhet så kan du jo sitte der med bøkene som du har lånt på biblioteket gratis, de er jo snart de eneste som er godtatt her på forumet ser det ut som, men når jeg tenker meg om så kan du vel ikke låne bøker der heller, de har jo monopol på utlån av bøker i Norge....

 

 

 

 

 

_________________

 

 

Mvh

Killer

 

[ Denne Melding var redigert av: Killer på 2002-03-02 12:53 ]

Lenke til kommentar

Kan vi ikke alle være fornuftige.... vi har fått adsl og bruk det i stedenfor å KLAGE Å SYTE!!!

ja det er greit å få tak i den billigste, men ikke alle har det slik, siden jeg ikke har adsl og sitter og venter er jeg enda fornøyd med mitt lille modem.

Jaja internett er kommet for å bli, nye ting kommer og ikke alt er perfekt.

Så istedenfor å klage å syte så kan vi da være fornøyde med det vi får selv om telenor er litt treige og kommer til å gå konk om noen år =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...