Gå til innhold

"Kina" mobiler fra Iwill osv. Erfaringer


Anbefalte innlegg

Jeg har brukt en UMI super en stund, det som var mest skuffende var vel kameraet - som ga svært uklare bilder/bilder med unaturlige farger. Utenom det fungerte den helt ok i forhold til pris. Men xiaomi har langt bedre telefoner til rundt samme pris - tenker da f.eks på redmi note 3 PRO - SE.

 

Om jeg ikke tar helt feil er det samme bildebrikke i Redmi som i Umi Z Pro, nemlig SONY IMX 258 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal legge ut erfaring når jeg får den ja, det blir bare en sånn midlertidig telefon, har One Plus Two fra før som jeg er knallfornøyd med, men desverre så sluttet tilbakeknappen (Eller touchen for knappen) å virke, jeg bestillte ny knapp, men da jeg hadde fått det på plass igjen så var det en knekk i skjermen som gjorde at den ikke responderte på touch i det hele tatt.

 

Hadde dessverre ikke fått skjermen hel ut i fra resten, men heldigvis så kostet ny skjerm med touch ca bare rundt 200,-  i tilegg så fikk jeg ikke den touch knappen som jeg hadde montert på skjermen av skjermen i behold, så jeg måtte bestille ny den også, ca 60,- hehe ble straks litt mer enn jeg hadde tenkt, men ikke så aller verst pris uansett, ca 320,- totalt i deler.

 

Så mens den ligger her i deler så bestillte jeg likegodt en Umi Z pro i tilegg.

 

Flott :)

 

Og, lykke til med monteringen av One Plus Two :) :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 år senere...

Ser denne tråden er over 1 år gammel. Men hvilken erfaring har dere med å bestille telefoner fra aliexpress? Sitter å vurderer om jeg skal kjøpe huawei 20p pro - den kinesiske versjonen Nova 3s, som vil koste meg rundt 2000 kr. Vurderer også Xiaomi Mi 6. Hvordan var erfaringen din Dragonlove med den du kjøpte?

 
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

 

Ser denne tråden er over 1 år gammel. Men hvilken erfaring har dere med å bestille telefoner fra aliexpress? Sitter å vurderer om jeg skal kjøpe huawei 20p pro - den kinesiske versjonen Nova 3s, som vil koste meg rundt 2000 kr. Vurderer også Xiaomi Mi 6. Hvordan var erfaringen din Dragonlove med den du kjøpte?

 

 

Har du link til Nova 3s? Bli litt intr. jeg også :)

Lenke til kommentar

 

Ser denne tråden er over 1 år gammel. Men hvilken erfaring har dere med å bestille telefoner fra aliexpress? Sitter å vurderer om jeg skal kjøpe huawei 20p pro - den kinesiske versjonen Nova 3s, som vil koste meg rundt 2000 kr. Vurderer også Xiaomi Mi 6. Hvordan var erfaringen din Dragonlove med den du kjøpte?

 

 

 

Min erfaring var helt grei den, som med alt annet jeg har kjøpt fra Aliexpress, det er som Ebay, bare en Kinesisk utgave istedet for Amerikansk.

 

Bare finn selgere med høy rating så går det stort sett greitt :)

 

 

Men telefonen var jeg ikke så veldig fornøyd med egentlig, Umi spydde konstant ut nye telefoner og gjør det vel fortsatt, derfor blir supporten dårligere på de eldre telefonene, telefonen var forsåvidt grei og byggkvaliteten var helt innafor, men det var en del bugs i systemet, grunnet den dårlige supporten.

Lenke til kommentar

Hvordan er den vs xiaomi redmi note 5? Har du info om den tlf ?

 

Har lite definitiv info i og med at den ikke er sluppet enda. Sak fra XDA i dag.

 

Det er trolig som jeg sa at den blir hardwaremessig identisk eller svært lik Mi 6x, hvis du søker på xiaomi 6x vs note 5 på youtube, eller forsåvidt google også, så finner du masse informativt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...