Gå til innhold

XP desktop deskmod


sfRoyal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trenger litt hjelp til Samurize!

 

Ønsker å vise album-cover når jeg spiller av en sang! Dette fikk jeg til, når jeg testet med en AC/DC - The Razor's Edge -sang, for en tid tilbake. Det jeg nå har gjort, er å scanne inn ALLE CD-coverne mine og legge de inn i hver eneste .mp3 (sin representative, selvfølgelig).

 

Når jeg nå skal spille det av, så funker det tilsynelatende OK.. Men, det gjør det faktisk ikke! For, jeg merket noe galt når jeg skulle spille av en sang fra A Camp sitt album, da kom det et meget ukjent cover frem; et som jeg absolutt ikke har lagt inn, eller har kjenskap til, men som inneholder navnet 'Camp'. Det viser seg da, tror jeg, at Samurize leser av Artist -tag, og Album -tag, og søker etter et bilde i ei database som ligger ute i den vide internett-verden!?

 

Men, jeg ønsker altså; at Samurize skal hente AlbumCover ifra .mp3 -fila! For, der har jeg jo lagt inn alle bildene! (i .jpg -format) og det funker egentlig fint! Brukte programmet The Godfather.

 

Takk..

 

mvh Bone

:whistle:

Lenke til kommentar

Lurer på dette bildet. Hvilket program må jeg ha for å kunne switche mellom Tray, Taskbar, Apps osv. (øverst i midten på bildet). Hvis jeg har mulighet for denne menyen i clean grå farge, vil det jo bli ganske kult.

 

Btw, her er min desktop.

post-104-1121294589_thumb.jpg

Endret av Marti
Lenke til kommentar
Lurer på dette bildet. Hvilket program må jeg ha for å kunne switche mellom Tray, Taskbar, Apps osv. (øverst i midten på bildet). Hvis jeg har mulighet for denne menyen i clean grå farge, vil det jo bli ganske kult.

 

Btw, her er min desktop.

Hmm, husker ikke helt hvilket program jeg brukte der... *tenke*

 

Edit: Tror det var ObjectDock.

Endret av MiSP
Lenke til kommentar
Lurer på dette bildet. Hvilket program må jeg ha for å kunne switche mellom Tray, Taskbar, Apps osv. (øverst i midten på bildet). Hvis jeg har mulighet for denne menyen i clean grå farge, vil det jo bli ganske kult.

 

Btw, her er min desktop.

Hmm, husker ikke helt hvilket program jeg brukte der... *tenke*

 

Edit: Tror det var ObjectDock.

Da får jeg nesten prøve det :). Brukte du gratis versjonen eller kjøpte du det?

Og på bildet, hvilket program er brukt ved ikonene til høyre på skjermen? Så ganske kult ut :).

Lenke til kommentar
Da får jeg nesten prøve det :). Brukte du gratis versjonen eller kjøpte du det?

Og på bildet, hvilket program er brukt ved ikonene til høyre på skjermen? Så ganske kult ut :).

Jeg kjøpte ingenting, så det var nok gratisversjonen. Hva vet nå jeg... :shrug:

 

Jeg tror at ikonene til høyre også er ObjectDock, men jeg har lastet ned ikonene manuelt. Husker ikke hvos jeg fikk de fra, men du får google litt, så finner du nok. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...