Gå til innhold

XP desktop deskmod


sfRoyal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har fikset TV programmet nå. Men nå har jeg et nytt problem!

 

Problem:

På AveDesk har jeg lagt inn et mellomrom som "filnavn" slik at det ikke skal stå noe under ikonene. Men hvergang jeg starter data'en på nytt kommer de orginale navnene opp igjen. F.eks står det "firefox.exe" og "winamp.exe". Har trykket "save configuration" mange ganger uten hell. Noen som kan løse dette?

 

Har fremdels lyst på det svarte skinnet jeg spurte etter, eller et som passer til desktopen jeg har nå.

post-104-1121971738_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Er det flere som har problem med at tv-programmene i samurize ikke funker ? For på min så kommer det program fra helt andre kanaler der programmet til tv2 skulle komme f.eks.

 

Noen som har forslag på åssen dette kan fikses?

Bruker du denne configen?

Når jeg bruker den, får jeg bare "File Not Found" der programmet skal stå. Hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar

Jeg holder på og gjør skrivebordet mitt litt bedre og litt mere fresch!

Så jeg tenkte jeg kunne bytte ikon på diverse snarvier fordi jeg syns dem er ganske kjedlige...

 

Så jeg tenkte det sikkert bare var å hente et par bilder jeg likte og bytte ut med de gamle kjedlige...

Men når jeg skulle bytte bilder viste det seg at jeg ikke kan bruke .jpeg bilder..

 

Så mitt spørsmål er:

Hva slaks format må bildene være i for at jeg skal kunne bytte dem?

Lenke til kommentar
Jeg holder på og gjør skrivebordet mitt litt bedre og litt mere fresch!

Så jeg tenkte jeg kunne bytte ikon på diverse snarvier fordi jeg syns dem er ganske kjedlige...

 

Så jeg tenkte det sikkert bare var å hente et par bilder jeg likte og bytte ut med de gamle kjedlige...

Men når jeg skulle bytte bilder viste det seg at jeg ikke kan bruke .jpeg bilder..

 

Så mitt spørsmål er:

Hva slaks format må bildene være  i for at jeg skal kunne bytte dem?

.ico, kanskje? Skjønt det er ikke bare å rename filen, det går ikke...

Endret av MiSP
Lenke til kommentar

Nå har jeg fått laget disse .jpeg bildene om til .ico filer og det funker fett å bytte dem, men jeg har et problem!

 

Jeg har veldig kyst på sånne ikoner som er her!

 

Vis dere/du ser på dc, firefox og winamp ikonene under "På TV i dag" så ser du at de er store og kule!

Mens når jeg prøver det blir bare ikonene sånn små og jeg kan ikke slette navnet på snarveien!

 

:hmm:

Lenke til kommentar
Har fikset TV programmet nå. Men nå har jeg et nytt problem!

 

Problem:

På AveDesk har jeg lagt inn et mellomrom som "filnavn" slik at det ikke skal stå noe under ikonene. Men hvergang jeg starter data'en på nytt kommer de orginale navnene opp igjen. F.eks står det "firefox.exe" og "winamp.exe". Har trykket "save configuration" mange ganger uten hell. Noen som kan løse dette?

 

Har fremdels lyst på det svarte skinnet jeg spurte etter, eller et som passer til desktopen jeg har nå.

Hvordan fikk du fikset tv-programmet? Har samme problem som deg, den viser feil program?!

 

edit: desktop'en som den er nå. Tv-guiden viser feil program :(

post-104-1122215742_thumb.jpg

Endret av Psykopatisk Kaffelefse
Lenke til kommentar
Har fikset TV programmet nå. Men nå har jeg et nytt problem!

 

Problem:

På AveDesk har jeg lagt inn et mellomrom som "filnavn" slik at det ikke skal stå noe under ikonene. Men hvergang jeg starter data'en på nytt kommer de orginale navnene opp igjen. F.eks står det "firefox.exe" og "winamp.exe". Har trykket "save configuration" mange ganger uten hell. Noen som kan løse dette?

 

Har fremdels lyst på det svarte skinnet jeg spurte etter, eller et som passer til desktopen jeg har nå.

Hvordan fikk du fikset tv-programmet? Har samme problem som deg, den viser feil program?!

 

edit: desktop'en som den er nå. Tv-guiden viser feil program :(

Du må legge ut den bakrunden :D

Here you go :thumbup:

 

Noen som vet hvordan man fikser tv-guiden?

Den viser feil program...

post-104-1122323998_thumb.jpg

Endret av Psykopatisk Kaffelefse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...