Gå til innhold

XP desktop deskmod


sfRoyal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter å ha brukt Vista noen dager fant jeg ut at min orginale XP ikke så all verdens bra ut, kom så over denne tråden å prøvde meg litt i dag.

 

Sånn veldig simpelt ennå, veit ikke om jeg helt liker sånn Dock.

Prøvde meg også på Samurize for litt ekstra info om CPU, Mem, HDD men skjønte ikke bæra av det, og sånne Yahoo Widgets syns jeg var litt småli :(

 

deskeelr972.jpg

 

SSC 08 shotet mitt:

 

 

hoagie.png

 

 

 

http://voidbox.el1t3.org/secret/ssc/index - gi en love / like på min ? :innocent:

Nå har ikke jeg sett igjennom 400+ sider, men bladde litt bakover å må si det der så mektig imponerende ut.

Lastet ned Litestep, men fikk bare problemer.

Lenke til kommentar
Nå har ikke jeg sett igjennom 400+ sider, men bladde litt bakover å må si det der så mektig imponerende ut.

Lastet ned Litestep, men fikk bare problemer.

Dessverre er ikke Vista og Litestep bestevenner helt enda, men såvidt jeg vet jobbes det med saken.  ;)

Lenke til kommentar
Etter å ha brukt Vista noen dager fant jeg ut at min orginale XP ikke så all verdens bra ut, kom så over denne tråden å prøvde meg litt i dag.

 

Sånn veldig simpelt ennå, veit ikke om jeg helt liker sånn Dock.

Prøvde meg også på Samurize for litt ekstra info om CPU, Mem, HDD men skjønte ikke bæra av det, og sånne Yahoo Widgets syns jeg var litt småli :(

 

deskeelr972.jpg

 

SSC 08 shotet mitt:

 

 

hoagie.png

 

 

 

http://voidbox.el1t3.org/secret/ssc/index - gi en love / like på min ? :innocent:

Nå har ikke jeg sett igjennom 400+ sider, men bladde litt bakover å må si det der så mektig imponerende ut.

Lastet ned Litestep, men fikk bare problemer.

 

Tusen takk :)

Lenke til kommentar

Har i de siste dagene kjørt Ubuntu, for å se om det er noe jeg kunne erstatte XP med.

Dessverre er det en del problemer med min hardware og Ubuntu som gjør at jeg velger XP fremfor Ubuntu en stund til.

 

Lurer derfor på om det er noen programer eller lignende til Windows XP som gjør at man får en slags "Ubuntu-bar" øverst på skjermen.

Se på bildet under. Ser etter en bar som lar meg se gjennom en liste over selvvalgte programmer etter hvilken kategori jeg trykker.

 

Øverste baren (fra Ubuntu installasjonen min)

215707.jpeg

Lenke til kommentar

Vet ikke om jeg har gjort noe dumt. Jeg hadde en fresh install av bærbar pcen for en stund siden. Så installerte jeg styleXP for å heller prøve den hacken som ble linket til, men rett etter at den var installert så hoppet jeg over til litestep. Når jeg aktiverer litestep så vises fortsatt windows themet; explorer.exe er byttet, men vinduene ser like ut som de alltid har gjort.

 

Er det hacken som kødder med meg?

Lenke til kommentar
Når jeg aktiverer litestep så vises fortsatt windows themet
Og det er sånn det skal være. Litestep er et shell, ikke en skin-motor(Uxtheme, WB, ShellVM osv.).

 

Joda, men jeg har jo lasta ned nye themes. Men det eneste som blir endra er explorer baren.

 

Mener at hele themet ble endret forrige gang jeg hadde Litestep.

Lenke til kommentar
Joda, men jeg har jo lasta ned nye themes. Men det eneste som blir endra er explorer baren.
1. Du har lastet ned themes til Litestep, så derfor er det kun LS som påvirkes når du laster inn et theme.

2. Explorer-bar? Explorer er ikke en del av Litestep, så det som skjer er at du laster inn et nytt Litestep-theme med sin egen Taskbar, Høyreklikk-meny osv.

Mener at hele themet ble endret forrige gang jeg hadde Litestep.
Du må ha drømt, eller installert et VS samtidig for Litestep er som sagt kun et shell, ikke en vindusbehandler. Endret av Tordenflesk
Lenke til kommentar
1. Du har lastet ned themes til Litestep, så derfor er det kun LS som påvirkes når du laster inn et theme.

Jeg lasta ned themes til LS, og installerte det i LS.

 

2. Explorer-bar? Explorer er ikke en del av Litestep, så det som skjer er at du laster inn et nytt Litestep-theme med sin egen Taskbar, Høyreklikk-meny osv.

Er fullt klar over at explorer ikke er en del av LS, men jeg mente LS sin erstatning av explorer(jeg bruker LOSI installer som har et default theme)

 

Du må ha drømt, eller installert et VS samtidig for Litestep er som sagt kun et shell, ikke en vindusbehandler.

Forklar hvorfor dette themet; http://customize.org/litestep/themes/55292 har andre "vindusbehandlere".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...