Gå til innhold

XP desktop deskmod


sfRoyal

Anbefalte innlegg

 

jessda, tenkte å leke litt med å modde desktopen i kveld. så jeg la inn en patch jeg hadde ligende som skulle gi mulighet til å bruke andre themes enn bare de standardene som windows har... programmet het "UXTheme Multi-Patcher (Neowin Edition) 4.0" og nå så funker kun windows classic... med de andre temaene så kommer det feilmelding på hvert vindu jeg lukker opp. uansett om det er min datamaskin eller flock (internett) så har noen tips til å "restore" de orginale filiene den patchen fucka opp?

 

 

wee, google er min venn :) replace fila manuelt og nå ser det ut som det funker :D

 

Edit: sånn ser da min desktop ut etter litt modding :)

hovedsakelig er det bare et nytt theme og litt fancy stash i samurize

 

post-38549-1214525710_thumb.jpg

Endret av ClaW64
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Ikke mye aktivitet her i det siste.

 

Fikk litt dilla på å fikse desktopen min i går og har lagt inn litt forksjellig. Fant et program som så veldig bra ut, men har ikke fått det til å fungere. Det skal automatisk skjule ikoner på skrivebordet og vise de når du har pilen over.

Det virker sikkert ikke pga. themes og andre ting jeg har installert.

(Autohide desktop icons)

 

Slik ser det ut hos meg for tiden:

 

desktop.jpg

Lenke til kommentar
Ikke mye aktivitet her i det siste.
vi har flytta hit:

https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=11671725

Ikke at det har vært så mye aktivitet der i det siste, men denne tråden er vel mer eller mindre offisielt død.

 

Fant et program som så veldig bra ut, men har ikke fått det til å fungere. Det skal automatisk skjule ikoner på skrivebordet og vise de når du har pilen over.
Bruk heller en dock, mindre krøll på den måten.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Hvilket theme er det Øyvind?

Denne: http://lassekongo83.deviantart.com/art/Lak...-Style-59440359

 

Ikke at det har vært så mye aktivitet der i det siste, men denne tråden er vel mer eller mindre offisielt død.

Aha, har oversett den andre tråden. Takk for link (:

 

Bruk heller en dock, mindre krøll på den måten.

Syns det fungerer bra med sidebaren til Windows nå, men det programmet så fint ut da jeg både liker å slenge ting på skrivebordet og ha det ryddig.

Lenke til kommentar

Min lille desktop ^^;

Bruker litestep for shell manager med eget theme, planen er å bli kvitt alt og bare ha det i en rightclick meny, men har ikke orka å finne noe modul enda som lar meg putte systray i menyen på vettug måte.

Explorer har QTTabBar som bare er elsk, Foobar har facets pluginen, mIRC script og farger er egenmekka og det jeg bruker til wallpaper er Into The Fray av ukitakumuki. Liker å ha ting simpelt

 

Ellers har jeg screenshots (de fleste med forskjellige litestep themes av meg) her: http://haxx.no/div/screen/ Starter i 2001 og går helt til dags dato, masse stygt og en del nice :D

 

080730.jpg

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Ikke mye aktivitet her i det siste.
vi har flytta hit:

https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=11671725

Ikke at det har vært så mye aktivitet der i det siste, men denne tråden er vel mer eller mindre offisielt død.

Burde vel egentlig vært litt flinkere med å følge opp denne (og en annen) tråd, men har vært nokså opptatt i det siste. Prøvde å starte en diskusjon rundt en deskmod konkurranse eller muligheten til å rate bilder i tråden, kom gjerne med deres meninger. Om mange synes det høres ut som en god ide kan det jo hende det går ann å få til noe.

 

 

 

Forresten, mens jeg er her, er stadig på kikk etter XP og Vista dekstopmodding tutorial-sider.

Lenke til kommentar

Kanskje ikke rette tråden å poste dette i, men jeg installerte nett BricoPacks for å få en Windows Vista look-a-like skin på laptopen min, men jeg har noen stygge svarte "rammer" rundt skriften på ikonene på skrivebordet.

Noen som veit hvordan jeg kan fjerne disse "rammene"?

post-105520-1219875514_thumb.jpg

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

hei,

 

Jeg har et lite problem med launchtab.

Hvis jeg bruker en posisjon på toppen eller på venstre side av skjermen, så klikker hele animasjonen og skinnen slik at det ikke går ann å se ikonene eller noe. Jeg bruker vista 64bit.

Jeg veit dette egentlig er litt feil plass å spørre etter hjelp men siden jeg ser at det er folk som bruker programmer på dette innlegget så tenkte jeg å spørre dere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...