Gå til innhold

XP desktop deskmod


sfRoyal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har installert Objectdock og Yahoo Widgets er bedre enn meg? Som Homer ville sagt det: Imposomoble!

Var ikke konkurranse om å være best, men å ha den kuleste desktoppen :roll: Det er en smaksak, og selv synes jeg at jeg har sett kulere her i denne tråden en de som representerte Windows.

 

Uansett så ser ikke løpet ut til å være kjørt enda ;) :

 

fra digi.no

"Neste lørdag er det Apple OSX som står for tur, men på grunn av noe få bidrag, blir den semifinalen krydret med ekstra godbiter fra Windows og Linux-bidragene, så løpet er ikke kjørt om du ikke har sett desktopen din ennå. "

http://php.dinside.no/php/art.php?id=774319

Lenke til kommentar
Var ikke konkurranse om å være best, men å ha den kuleste desktoppen :roll:
Hvor "kult" er det å installere Objectdock, og bruke standard ikoner og skin som var kule for 5-10 år siden?

Sånn jeg forsto konkurransen så var de på jakt etter hvem som kunne lage en kul dekstop og et bevis på det. Ikke bilder av diverse program installert.

Endret av Tordenflesk
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Yo

 

Leter etter en spesifikk Visual Style som jeg synes var veldig grei og enkel. Noen som vet hva den heter?

 

Den var svart, med sånn 'vista-style' shine. Den hadde vista-merket som "start". Jeg mener å huske at den het ettellerannet lignende som et bilmerke, eller at de som laget den het noe sånt, kan hende jeg tar feil.

 

Fikk nettop formatert maskina, så har den ikke lenger... :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...