Gå til innhold

XP desktop deskmod


sfRoyal

Anbefalte innlegg

Noen som vet om et VS med 1920årene stil?

6526809[/snapback]

hva mener du med 1920-årene`?

6526832[/snapback]

Noe som likner på den stilen du finner på siden du kommer til når du trykker på link "2" i signaturen min.

 

Eller for å si det enkelt: Brunt, skittent, storby, mafia osv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
nope...ingen ide :(

 

likte ikke vista VS så bytta hele sulamitten :p

 

EDIT: vil gjerne ha tips til forbedring eller til hva mer jeg kan ha i samurize :)

6528166[/snapback]

 

Hva skulle du gjort om ikke jeg hardde introdusert deg til Pie diagram, In Flames og Trillian :p

 

Hvordan har du fått playlist inn i Trillian? Og funker det bare med WinAmp?

Lenke til kommentar
nope...ingen ide :(

 

likte ikke vista VS så bytta hele sulamitten :p

 

EDIT: vil gjerne ha tips til forbedring eller til hva mer jeg kan ha i samurize :)

6528166[/snapback]

 

Hva skulle du gjort om ikke jeg hardde introdusert deg til Pie diagram, In Flames og Trillian :p

 

Hvordan har du fått playlist inn i Trillian? Og funker det bare med WinAmp?

6530138[/snapback]

ja, har vel deg å takke for det :D -takk- :)

 

det er en egen plugin som du kan laste ned her og så vidt jeg vet så funker den på version 5.xx og :)

Endret av pessimisten
Lenke til kommentar

mb_zzz: Standard kjedelig theme på Xp, litt kjedelige ikoner på objectdock? Anbefaler deg kanskje å kjøpe proversjonen som har støtte for faner/tabs. Fin bakgrunn, men den nederste teksten må flyttes lengre opp da den ligger halvveis under oppgavelinjen.

 

T homas: Du bør kanskje bytte ut det deafulte utseende til XP. Pg trenger du papirkurven der? Ellers var det ganske bra. Kanskje kunne du flytta snarveisgreiene litt lengre opp så den ikke "krasjer" med bakgrunnen? :hmm:

 

Goscinny ;)

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar

mb_zzz og T homas:skjul sys.tray ikojnene oh bytt ut XPstilen (som Goscinny sier)

 

T homas: de to ballene på høyre side av skrivebordet, de ser bittelitt malplaserte ut. du kunne prøve å ha de symetris på vær side eller nede i et av hjørnene. klokken du har det ville jeg istedenfor å gå parallellt med bakgrunnen, isteden legge kant-i-kant men noen av dine andre widgets :)

 

ellers veldig bra

 

EDIT: uxtheme.dll for å endre theme ja

 

kansje denne stylehn passer?

Endret av pessimisten
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...