Mads-b Skrevet 28. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) Jeg har lyst til å tipse folket om et lite vidunderprogram på noen hundre kibs som endrer nesten hvert ikon du kan tenke deg. Ikke trenger det installering heller. Det heter http://www.ikony.w.inds.pl/iconphile Endret 28. desember 2006 av Mads-b Lenke til kommentar
T homas Skrevet 28. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2006 Here we go!http://i139.photobucket.com/albums/q316/lo...esktop/temp.jpg 7593976[/snapback] Tøff WP, litt rydding i ikoner hadde kunne blitt fint, en orange oppgavelinje? P.S du har PM Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 28. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2006 Jeg har lyst til å tipse folket om et lite vidunderprogram på noen hundre kibs som endrer nesten hvert ikon du kan tenke deg. Ikke trenger det installering heller.Det heter http://www.ikony.w.inds.pl/iconphile 7594400[/snapback] Riktig link: http://www.virtualplastic.net/scrow/iphile.html Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 28. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2006 Here we go!http://i139.photobucket.com/albums/q316/lo...esktop/temp.jpg 7593976[/snapback] Tøff WP, litt rydding i ikoner hadde kunne blitt fint, en orange oppgavelinje? P.S du har PM 7594798[/snapback] VIK FRA MEG SATAN, IKONENE MINE FÅR DU ALDRI! (Riskhospitalet ) Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 28. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2006 IconTweaker 1.11 Released November 1, 2006 Download: IconTweaker.exe (2.9 MB) IconTweaker supports Windows 98, ME, 2000, XP and Server 2003. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 29. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2006 Docken til høyre! Lenke til kommentar
teje Skrevet 29. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2006 Hei! er ganske ny på området. Så på Vista hos en venn av meg og fant ut at jeg ville ha en liten fresh up jeg og:P Så jeg lurte på om dere kunne sende noen linker, visst det var mulig:) Jeg er keen på å ha: Klokke(sånn stor og fin en) En ting som viser hvor mye ram,cpu du bruker. Måler for begge kjernene visst det er mulig. Vær og ikke den vanlige start menyen takker for alle svar;) Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 29. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2006 (endret) Hei! er ganske ny på området. Så på Vista hos en venn av meg og fant ut at jeg ville ha en liten fresh up jeg og:P Så jeg lurte på om dere kunne sende noen linker, visst det var mulig:) Jeg er keen på å ha: Klokke(sånn stor og fin en) En ting som viser hvor mye ram,cpu du bruker. Måler for begge kjernene visst det er mulig. Vær og ikke den vanlige start menyen takker for alle svar;) 7600212[/snapback] Desktop Sidebar har en sånn en. Søk på Google. Det finner du på Samurize.com Yahoo Widget Engine har dette Sjekk ut DeviantART og Customize.org Håper det hjalp litt... Endret 29. desember 2006 av King-Nothing Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 31. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2006 Nok en gang pent tordenflesk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 1. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2007 noen som vet om et bra vistaskin? så et her for ei stund siden som lignet veldig og var "usynlig" slik som vista, men jeg finner det ikke igjen. det var visual style, ikke wb. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 1. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2007 Kan du ikke bare bruke Vista Transformation Pack? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 1. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2007 Ville ikke brukt Vista Transformation Pack, har selv hatt det og det var et reint helvette å få vekk igjen. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 1. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2007 Brukte det selv og det var bare og avinsralere programmet. Hadde ingen probleme med det... Lenke til kommentar
Torhoff Skrevet 1. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2007 noen som kan si meg hvor jeg laster ned slike gratis..? har absolutt ikke tid til å sitte å lage selv:P Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 1. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2007 Her kan du laste det ned... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 1. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2007 vil ikke ha ikoner eller noe sånt.. Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 1. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) noen som vet om et bra vistaskin?så et her for ei stund siden som lignet veldig og var "usynlig" slik som vista, men jeg finner det ikke igjen. det var visual style, ikke wb. 7618032[/snapback] Bruker i skrivende stund Pristine OS 1.1. Det er et stilrent og fint skin som minner om vista. Skal legge ut bilder av det etterhvert. Endret 1. januar 2007 av PsychoDevil98 Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 1. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2007 Her er min desktop. XP med Vista skin. Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2007 Her er min desktop. XP med Vista skin. 7619135[/snapback] Noen forslag: -Ikke ha så bred oppgavelinje, det er ikke pent -Rydd litt i objectdocken, meget rotete -Finn et litt mindre rotete/skrikende wallpaper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå