Svein M Skrevet 11. januar 2017 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2017 Har sett på mobiler under 2500. Valgte Lenovo C2 Power. Tilslutt stod det mellom denne Moto G4 Plus. Valgte altså mindre og billigere forran Moto som har bedre skjerm, ytelse og kamera. Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 11. januar 2017 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2017 Noen som vet hvilken oppløsning den har på videokameraet? Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 12. januar 2017 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2017 Kan noen hjelpe meg,trenger ny mobil... Valget står mellom LG k10 og Lenovo c2 power...hva er best? Jeg ville valgt Lenovo fordi den har lyssensor og støykansellering. LG K10 finner jeg bare solgt med Android 5.1. Den blir slaktet av to brukere på prisjakt. Og den mangler støykansellering. Eneste minuset med Lenovo C2 jeg ser er at på tunge spill. Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 13. januar 2017 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2017 Fikk prøvd mobilen nå. Virker kjapp og grei. Men må si at kamera og video er mye dårligere enn dyrere mobiler. F.eks Nokia Lumia 925 som jeg hadde å sammenligne med. Lenke til kommentar
cosm0 Skrevet 25. januar 2017 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2017 Til folk som ikke vet bedre Lenovo eier IBM og Motorola..Så da veit dere det Lenke til kommentar
teitur Skrevet 25. januar 2017 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2017 Til folk som ikke vet bedre Lenovo eier IBM og Motorola..Så da veit dere detNei, de eier ikke IBM. Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 25. januar 2017 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2017 Til folk som ikke vet bedre Lenovo eier IBM og Motorola..Så da veit dere det Tror kanskje du er en av de som ikke vet bedre . Lenke til kommentar
owhb Skrevet 5. mai 2017 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2017 Beklager for massiv bump her, men ønsket ikke lage en ny tråd.. Er det mulig å bruke mobilt bredbånd simkort i denne telefonen parallelt med mobilabonnement for å bruke data fra bredbåndet og ringe fra vanlig abo? Så det var nevnt ang andre telefoner, og jeg er helt grønn på dette. Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 5. mai 2017 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2017 Svaret er ganske enkelt, ja. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 5. mai 2017 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2017 Du setter bare inn to Sim, og så spør telefonen hvilket Sim du vil bruke til hva. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 6. august 2017 Rapporter Del Skrevet 6. august 2017 Er det noen her som har kjøpt denne telefonen og har noen erfaringer å dele? Trenger en billig "telefon nummer to"/backup-telefon, og denne virker lovende. Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 6. august 2017 Rapporter Del Skrevet 6. august 2017 Er det noen her som har kjøpt denne telefonen og har noen erfaringer å dele? Trenger en billig "telefon nummer to"/backup-telefon, og denne virker lovende. Den virker veldig bra. Den har to svakheter: 1. Kamera er dårlig på bilder. Ok på video. 2. Den er lite egnet til spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg