Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor lenge er det vanlig å date før man har sex?


Duppelupp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alt er relativt og alt er normalt. Det finnes ikke noe riktig svar på dette. Noen venter til de er gift, andre gjør det på første date. 

Det viktigste er at du og din partner føler seg klare for det og at det er akseptabelt for begge. :) Ikke forhast dere, og bruk god tid på å bli trygge på hverandre. 

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Sist jeg var på byen spurte en yngre dame om jeg ville være med inn på dametoalettet. Hun sa ikke hei en gang. Jeg har inntrykket av at det å være gentleman ikke lenger teller, folk er relativt løse og rett på sak.

 

Kommer an på hvilke damer du møter, og hvor. :p Kunne aldri gjort noe lignende.

 

Men, det kommer jo an på hvilken dame du vil ha. Vil du ha en der det teller å være gentleman? I så fall, hold deg til dem?

Hvis ikke... hold deg til dem som er løse og rett på sak. :)

 

Lenke til kommentar

Jeg har hatt sex første gangen, og jeg har ventet måneder.

 

Hos meg har spørsmålet heller vært om innstillingen, er du interessert å ha det gøy og kose deg liksom, så hvorfor ikke ha sex første dagen? men om du er mer interessert i å ha en langvarig forhold, så er det kanskje greit å bli kjent først og ikke dra inn usikkerhets elementer som sex og andre ting, før man har skapt en god platform av komunikasjon. Ganske teit å begynne å lage drama ut av en sex hendelse bare fordi dere ikke forstår hverandre på et kommunikativ nivå. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det er ikke noe jeg vanligvis planlegger på forhånd. Føler vi begge for det, så gjerne på første date :-)

Samme her. Rekorden er 30 min etter jeg møtte personen :p

Det lengste jeg har ventet er vell rundt en uke. Men det er også det lengste forholdet jeg har hatt. 

Så kanskje det er best å vente litt :)

Endret av Mr.Duklain
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...