AfterGlow Skrevet 8. desember 2016 Skrevet 8. desember 2016 Musikkstrømmetjenesten har fått en etterlengtet oppdatering.Nå har det kommet en veldig praktisk funksjon for Spotify-brukere med Sonos-høyttalere
Fjasken Skrevet 8. desember 2016 Skrevet 8. desember 2016 Personlig lengter jeg mer etter en bedre EQ 1
Marinicus Skrevet 8. desember 2016 Skrevet 8. desember 2016 Hvorfor tok det dem 99999år å legge til denne funksonen? Har sonos i hus, og vil si at det nå er 99999 ganger mer praktisk med direkte avspilling gjennom spotify! Takk
kennethpost Skrevet 9. desember 2016 Skrevet 9. desember 2016 Personlig lengter jeg mer etter en bedre EQ Har du kjørt Trueplay tuning på høytalerene? Det ga utrolig mye bedre lyd på min playbar + sub. Syntes lyden var ok før, men med og uten var som å fjerne munnbind og håndjern på playbaren :-)
Fjasken Skrevet 9. desember 2016 Skrevet 9. desember 2016 Personlig lengter jeg mer etter en bedre EQ Har du kjørt Trueplay tuning på høytalerene? Det ga utrolig mye bedre lyd på min playbar + sub. Syntes lyden var ok før, men med og uten var som å fjerne munnbind og håndjern på playbaren :-) Skulle gjerne testet Trueplay, men har ikke iphone + at sonos amp ikke er støttet. Mest på ampen at jeg savner bedre eq
Anbefalte innlegg