Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Diverse spørsmål angående bad oppussing


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har lyst på nytt våtromsbelegg på gulvet på badet, det er allerede et bra belegg på gulvet der fra før og badet er i bra stand, men jeg vil gjøre det finere.

 

Kan jeg legge våtromsbelegg selv? Dette er våtromsbelegget jeg har lyst på: http://homemaker.no/gulv--tepper/vaatromsbelegg

 

Eller kan jeg flislegge selv siden det er membran på gulvet fra før av?

 

Jeg skal også kjøpe et dusjkabinett, men kan jeg koble vannet på den nye armaturen selv eller trenger jeg rørlegger? 

 

Trenger jeg rørlegger for å skifte ut vasken på badet?

 

Dette er våtromsbelegget jeg har lyst på: http://homemaker.no/gulv--tepper/vaatromsbelegg

Endret av Janbanan123
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du gjort det selv også får du vannlekkasje så har du ett problem mtp forsikring.

Bor du i leilighet er det ihvertfall "nogo", da du er ansvarlig også for evt skader under deg.

 

I motsetning til hva mange tror så må man ikke bruke rørlegger til vannrelaterte ting, MEN man bør (må) vite hva man skal gjøre ;)

Lenke til kommentar

Har du gjort det selv også får du vannlekkasje så har du ett problem mtp forsikring.

Bor du i leilighet er det ihvertfall "nogo", da du er ansvarlig også for evt skader under deg.

 

I motsetning til hva mange tror så må man ikke bruke rørlegger til vannrelaterte ting, MEN man bør (må) vite hva man skal gjøre ;)

men hvis det nåværende gulvbelegget fungerer som membran så er det vel rett fram å legge fliser der? 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

det har jeg ingen formening om. Jeg er helt nybegynner på alt dette.

Da bør du få en fagperson til å se på dette, og ev. avtale med vedkommende hva du kan gjøre selv, og hva som må gjøres av fagfolk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...