robertaas Skrevet 10. juli 2018 Skrevet 10. juli 2018 @robertaas: Hvor blir det av kurset ditt i Trumpisme? Har du det bare i kjeften i denne tråden også? Det er bare å lese det jeg har skrevet. Jeg gir ikke privatundervisning.
Vice Skrevet 10. juli 2018 Skrevet 10. juli 2018 Donald og vi er et resultat at at demokratene valgte å stille en av historiens minst populære politikere som totalt ignorerte vanlige folk og trodde hun var guds utvalgte til å bli president. Demokratene kunne stilt nesten hvem som helst andre og de ville vunnet Det har ikke noe med "ekstremist vestre siden" å gjøre. Men taper demokrater som lar seg bli overkjørt (som når demokratene inkludert Obama ikke stoppet nedbemanningen i FBI som spesifikt jobber for å forhindre høyre ekstremisme) Vi snakker om "safe zones", hvor venstreekstremister kan herje fritt. Om du ikke skjønner at du selv er en del av problemet, så er du like ille
Shruggie Skrevet 10. juli 2018 Skrevet 10. juli 2018 (endret) Det er bare å lese det jeg har skrevet. Jeg gir ikke privatundervisning. Piss. Du sitter der i kjelleren din og spyr ut ting som "dere skjønner ingenting". Når vi så ber om bevis på at DU faktisk vet hva du spyr om, så kommer du med "det er bare å lese det jeg har skrevet", akkurat som om du noen gang har skrevet noe av verdi. Feiging. Du hadde sjansen til å vise at du hadde noe å komme med, men du klarte det ikke. Du er rett og slett ikke smart nok til å delta i diskusjonen. Endret 10. juli 2018 av Shruggie 2
robertaas Skrevet 10. juli 2018 Skrevet 10. juli 2018 Piss. Du sitter der i kjelleren din og spyr ut ting som "dere skjønner ingenting". Når vi så ber om bevis på at DU faktisk vet hva du spyr om, så kommer du med "det er bare å lese det jeg har skrevet", akkurat som om du noen gang har skrevet noe av verdi. Feiging. Du hadde sjansen til å vise at du hadde noe å komme med, men du klarte det ikke. Du er rett og slett ikke smart nok til å delta i diskusjonen. Jeg tror de fleste skjønte poenget mitt da jeg beskrev hvordan folk som angriper noe de ikke skjønner lett kan gjøre seg selv en bjørnetjeneste, men det er jo greit at du gir dem et praktisk eksempel. 1
Vice Skrevet 10. juli 2018 Skrevet 10. juli 2018 Piss. Du sitter der i kjelleren din og spyr ut ting som "dere skjønner ingenting". Når vi så ber om bevis på at DU faktisk vet hva du spyr om, så kommer du med "det er bare å lese det jeg har skrevet", akkurat som om du noen gang har skrevet noe av verdi. Feiging. Du hadde sjansen til å vise at du hadde noe å komme med, men du klarte det ikke. Du er rett og slett ikke smart nok til å delta i diskusjonen. Veldig enig i det du skriver...men jeg tror oppriktig talt at DU og jeg skapte denne dritten. Derfor må VI må fjerne den igjen. Vi skal ikke feie den under teppet. Vi skal kvitte oss med den for godt!
Gunfreak Skrevet 10. juli 2018 Skrevet 10. juli 2018 Vi snakker om "safe zones", hvor venstreekstremister kan herje fritt. Om du ikke skjønner at du selv er en del av problemet, så er du like ille Hva har safe zones å gjøre med bekjemping av nazister og høyre ekstreme å gjøre?
Shruggie Skrevet 10. juli 2018 Skrevet 10. juli 2018 Jeg tror de fleste skjønte poenget mitt da jeg beskrev hvordan folk som angriper noe de ikke skjønner lett kan gjøre seg selv en bjørnetjeneste, men det er jo greit at du gir dem et praktisk eksempel. Og jeg tror alle i denne tråden syntes du har en utrolig liten penis. Skal vi snakke retorisk bullshit, eller skal du gjøre som jeg har bedt deg om å gjøre og bevise påstandene dine? 1
Vice Skrevet 10. juli 2018 Skrevet 10. juli 2018 Hva har safe zones å gjøre med bekjemping av nazister og høyre ekstreme å gjøre?"Safe Zones" er nazisvin. Det har alt med det å gjøre.
robertaas Skrevet 10. juli 2018 Skrevet 10. juli 2018 Skal vi snakke retorisk bullshit, eller skal du gjøre som jeg har bedt deg om å gjøre og bevise påstandene dine? Jeg vet at mange fortsatt tror det er umulig, men her er beviset: https://www.whitehouse.gov/people/donald-j-trump/ 1
Gunfreak Skrevet 10. juli 2018 Skrevet 10. juli 2018 "Safe Zones" er nazisvin. Det har alt med det å gjøre. Nå skjønner jeg ikke noe. Hvordan kan safe spaces laget av folk på collages ha noe som helst med at nazister dreper folk?
Vice Skrevet 10. juli 2018 Skrevet 10. juli 2018 Nå skjønner jeg ikke noe. Hvordan kan safe spaces laget av folk på collages ha noe som helst med at nazister dreper folk?"Safe Zones" er din versjon av å "være snill! Ser du ikke at "safe zones" er nasjonalsosialisme i praksis?
Gunfreak Skrevet 10. juli 2018 Skrevet 10. juli 2018 "Safe Zones" er din versjon av å "være snill! Ser du ikke at "safe zones" er nasjonalsosialisme i praksis?Nei, det er det ikke. Nazisme hadde hvert om drepte alle de ikke likte. Ikke at de vil ha et egent sted for å slappe av og komme unna stress.
Shruggie Skrevet 10. juli 2018 Skrevet 10. juli 2018 Jeg vet at mange fortsatt tror det er umulig, men her er beviset: https://www.whitehouse.gov/people/donald-j-trump/ Du glemte å forklare Trump.
Vice Skrevet 10. juli 2018 Skrevet 10. juli 2018 Nei, det er det ikke. Nazisme hadde hvert om drepte alle de ikke likte. Ikke at de vil ha et egent sted for å slappe av og komme unna stress.Greit.Se hvem du slåss mot....
robertaas Skrevet 10. juli 2018 Skrevet 10. juli 2018 Nei, det er det ikke. Nazisme hadde hvert om drepte alle de ikke likte. Ikke at de vil ha et egent sted for å slappe av og komme unna stress. Nei, Safe Space på universitetene har å gjøre om å ha et sted hvor de uhindret kan trakkasere og true andre og det ofte basert på hudfarge. https://www.youtube.com/watch?v=n3SdJhJ2lps 1
Red Frostraven Skrevet 10. juli 2018 Skrevet 10. juli 2018 Mange stemte Trump fordi de var lei av den nedlatende og belærende tonen fra venstresiden og media. Og nå mener du den rette medisinen er enda mere av noe som virket mot sin hensikt? Jeg bor ikke i USA, og for øvrig, så vil jeg heller se menneskeheten dø ut en å slutte å bruke sannhet, rettferdighet og fakta som hovedargumenter mot løgn, korrupsjon og kunnskapsløshet. Du sier essensielt at vi må slutte å bruke fakta og rettferdighet som argumenter mot løgn og korrupsjon. Skal venstresiden også lyge som Trump og gjøre praktisk talt alt i egen personlig vinnings hensikt, i stedet for å gjøre det beste for landet, verden og velgerne? Skal vi underdrive og sukre fakta sånn at snøflakene som stemmer Trump ikke smelter, når virkeligheten ligger for fjernt unna deres verdensforestilling? Kanskje de bør tilbys skole, hvor de kan tilnærmes virkeligheten på nytt, over en årrekke. .?
robertaas Skrevet 10. juli 2018 Skrevet 10. juli 2018 Jeg bor ikke i USA, og for øvrig, så vil jeg heller se menneskeheten dø ut en å slutte å bruke sannhet, rettferdighet og fakta som hovedargumenter mot løgn, korrupsjon og kunnskapsløshet. Du sier essensielt at vi må slutte å bruke fakta og rettferdighet som argumenter mot løgn og korrupsjon. Innlegget ditt som du karakteriserer som "sannhet, rettferdighet og fakta" var bare en samling negative personkarakteristikker. Du klarer muligens ikke se det, men din vurdering av ditt eget innlegg sier veldig mye om deg. Skal vi underdrive og sukre fakta sånn at snøflakene som stemmer Trump ikke smelter, når virkeligheten ligger for fjernt unna deres verdensforestilling? Kanskje de bør tilbys skole, hvor de kan tilnærmes virkeligheten på nytt, over en årrekke. .? https://en.wikipedia.org/wiki/Generation_Snowflake "Generation Snowflake, or Snowflake Generation, is a neologistic term used to characterize the young adults of the 2010s as being more prone to taking offence and less resilient than previous generations, or as being too emotionally vulnerable to cope with views that challenge their own. The term is considered derogatory.[1][2] It is one of several informal examples of usage of the word snowflake to refer to people." Det er altså de som skriker nazi/fascist/fascist/kkk om de møter noen de mistenker å ikke være 100% enige i deres verdenssyn og må ha "safee spaces" hvor det ikke er yttringsfrihet. De stemmer garantert ikke Trump. For tiden har mange av dem okkupert universiteter hvor de terroriserer andre studenter og professorer som de mistenker å ikke være 100% enige i alt de finner på, men da de har vist at de ikke klarer møte andre ideer eller synspunkter har de jo bevist at de ikke har noe å gjøre på et universitet. 1
Red Frostraven Skrevet 10. juli 2018 Skrevet 10. juli 2018 (endret) Hvilke positive egenskaper har så Trump? Gi eksempler på hvordan han har brukt dem og hva han oppnådde for USA. ... Problemer USA hadde da Trump tok over; Store klasseskiller Økende høyreekstremisme Høy utenlandsgjeld Russisk spionasje Mangel på høyt utdannet og godt utdannet arbeidskraft Problemer USA IKKE hadde da Trump tok over: Islamsk terror Immigrasjon Arbeidsledighet ... Hvordan evaluerer du Trump sine kunnskaper om... NATO? USA sin historie? Verden og berdenspolitikk? Handel? Endret 10. juli 2018 av Red Frostraven
robertaas Skrevet 10. juli 2018 Skrevet 10. juli 2018 Hvilke positive egenskaper har så Trump? Gi eksempler på hvordan han har brukt dem og hva han oppnådde for USA. Det er veldig mange positive egenskaper han ikke har, men det som er positivt er at han tør utfordre og forandre systemer som man trenger reformere. Så kort tid ut i presidentperioden er det enda ikke så mange effekter, men den 1% som ikke lengere er utenfor arbeidsmatkedet er sikkert glade for det og man skulle hatt minst 5 islamske terrongrep under ham om utviklingen hadde fortsatt. Om 4 av disse har blitt avverget takket hans tiltak mot folk som kommer inn fra arabiske land eller andre tiltak han har hatt er vanskelig å si. Problemer USA IKKE hadde da Trump tok over: Islamsk terror Immigrasjon Arbeidsledighet I tillegg til mange avvergede angrep har det vært 2 terrorangrep i 2015, 3 i 2016 og 1 i løpet av halvannet år med Trump. Høres ut som en forbedring av en fare som fortsatt er der. Ca 3 milllioner ble deportert under Obana så det har klart vært et problem. Nå som muren holder på å bli en realitet så er det et rush med folk som prøver komme seg inn ulovlig. Etter at Trump tok over har arbeidsledigheten sunket fra 5 til 4 prosent. Det er det sikkert mange som er glade for. 1
robertaas Skrevet 10. juli 2018 Skrevet 10. juli 2018 Hvordan evaluerer du Trump sine kunnskaper om... NATO? USA sin historie? Verden og berdenspolitikk? Handel? Garantert veldig begrenset og overfladisk. Kanskje det er en professor du søker?
Anbefalte innlegg