After Dark Skrevet 6. mars 2018 Skrevet 6. mars 2018 Legg ut kilder så skal jeg se på det. Det er enkelt å finne, bare søk på antall psykisk syke som dreper med assault rifle i USA kontra europa. Det er din påstand og dermed opp til deg å bevise det.
fokkeslasken Skrevet 6. mars 2018 Skrevet 6. mars 2018 (endret) Legg ut kilder så skal jeg se på det.Det er enkelt å finne, bare søk på antall psykisk syke som dreper med assault rifle i USA kontra europa. Det er din påstand og dermed opp til deg å bevise det. Du kan jo begynne her: https://edition.cnn.com/2017/10/03/americas/us-gun-statistics/index.html https://www.theguardian.com/us-news/ng-interactive/2017/oct/02/america-mass-shootings-gun-violence "Data from the Gun Violence Archive reveals there is a mass shooting – defined as four or more people shot in one incident, not including the shooter – nine out of every 10 days on average " https://www.massshootingtracker.org/data/2018 https://www.nytimes.com/2016/06/14/upshot/compare-these-gun-death-rates-the-us-is-in-a-different-world.html Jeg fant til slutt noe om Europa (inkludert Russland): https://www.vice.com/en_us/article/4wb9p3/mass-shootings-in-europe-in-2016 At du ikke har fått med deg noe av dette kan vel kun tilskrives hva de "over there" kaller "willful ignorance". Eller som Hovind så vakkert sier det: "Dumb on purpose" Endret 6. mars 2018 av fokkeslasken 4
After Dark Skrevet 6. mars 2018 Skrevet 6. mars 2018 DETTE er det som betyr noe: Våpenlobbyen sjokkerer med aggressivt svar til skuespillere og idrettsutøvere En ny reklamevideo fra NRA henvender seg til journalister, skuespillere, idrettsutøvere, politikere og talkshow-verter med beskjeden: «Tiden deres renner ut». «Vi har fått nok av løgnene, skinnhelligheten, arrogansen, hatet, småligheten, de falske nyhetene. Vi er ferdige med deres agenda om å undergrave viljen til velgerne og individuell frihet i USA.» https://www.nrk.no/urix/vapenlobbyen-sjokkerer-med-aggressivt-svar-til-skuespillere-og-idrettsutovere-1.13947493 Lenge leve NRA!!!
fokkeslasken Skrevet 6. mars 2018 Skrevet 6. mars 2018 DETTE er det som betyr noe: Våpenlobbyen sjokkerer med aggressivt svar til skuespillere og idrettsutøvere En ny reklamevideo fra NRA henvender seg til journalister, skuespillere, idrettsutøvere, politikere og talkshow-verter med beskjeden: «Tiden deres renner ut». «Vi har fått nok av løgnene, skinnhelligheten, arrogansen, hatet, småligheten, de falske nyhetene. Vi er ferdige med deres agenda om å undergrave viljen til velgerne og individuell frihet i USA.» https://www.nrk.no/urix/vapenlobbyen-sjokkerer-med-aggressivt-svar-til-skuespillere-og-idrettsutovere-1.13947493 Lenge leve NRA!!! Min feil. Jeg trodde du ba om dokumentasjon. Så feil kan man ta. Forståelig likevel at du ikke vil ha slik dokumentasjon. 2
Gunfreak Skrevet 6. mars 2018 Skrevet 6. mars 2018 DETTE er det som betyr noe: Våpenlobbyen sjokkerer med aggressivt svar til skuespillere og idrettsutøvere En ny reklamevideo fra NRA henvender seg til journalister, skuespillere, idrettsutøvere, politikere og talkshow-verter med beskjeden: «Tiden deres renner ut». «Vi har fått nok av løgnene, skinnhelligheten, arrogansen, hatet, småligheten, de falske nyhetene. Vi er ferdige med deres agenda om å undergrave viljen til velgerne og individuell frihet i USA.» https://www.nrk.no/urix/vapenlobbyen-sjokkerer-med-aggressivt-svar-til-skuespillere-og-idrettsutovere-1.13947493 Lenge leve NRA!!! Litt som Al Quida kom med trussler før de drepte 3000 i 2001. Terrorister med våpen er terrorister med våpen. 1
Thoto79 Skrevet 6. mars 2018 Skrevet 6. mars 2018 DETTE er det som betyr noe: Våpenlobbyen sjokkerer med aggressivt svar til skuespillere og idrettsutøvere En ny reklamevideo fra NRA henvender seg til journalister, skuespillere, idrettsutøvere, politikere og talkshow-verter med beskjeden: «Tiden deres renner ut». «Vi har fått nok av løgnene, skinnhelligheten, arrogansen, hatet, småligheten, de falske nyhetene. Vi er ferdige med deres agenda om å undergrave viljen til velgerne og individuell frihet i USA.» https://www.nrk.no/urix/vapenlobbyen-sjokkerer-med-aggressivt-svar-til-skuespillere-og-idrettsutovere-1.13947493 Lenge leve NRA!!! NRA og dødstraff er dine hjertebarn liksom. Sympatisk du. 1
Skatteflyktning Skrevet 6. mars 2018 Skrevet 6. mars 2018 Litt som Al Quida kom med trussler før de drepte 3000 i 2001. Terrorister med våpen er terrorister med våpen. Ubevepnede ofre er ofre uten våpen.
fokkeslasken Skrevet 6. mars 2018 Skrevet 6. mars 2018 (endret) Litt som Al Quida kom med trussler før de drepte 3000 i 2001. Terrorister med våpen er terrorister med våpen. Ubevepnede ofre er ofre uten våpen. Bevæpnede ofre er ofre med våpen. Endret 6. mars 2018 av fokkeslasken
After Dark Skrevet 6. mars 2018 Skrevet 6. mars 2018 Min feil. Jeg trodde du ba om dokumentasjon. Så feil kan man ta. Forståelig likevel at du ikke vil ha slik dokumentasjon. Det gjorde jeg og sjekket det ut, men det endret ikke mine synspunkter for fem, flate øre.
After Dark Skrevet 6. mars 2018 Skrevet 6. mars 2018 Litt som Al Quida kom med trussler før de drepte 3000 i 2001. Terrorister med våpen er terrorister med våpen. Hvordan definerer du egentlig "terrorister"? Er det nok å være skyldig i et liv for å være terrorist? Jeg støtter over hodet ikke drap eller skade på uskyldige, men jeg støtter heller ikke diktatur og lover som legger seg opp i privatliv. Hvor går grensen for diktatur? Kan ikke se at det er noe galt i USAs våpenlover. Snarere tvert imot.
fokkeslasken Skrevet 6. mars 2018 Skrevet 6. mars 2018 Min feil. Jeg trodde du ba om dokumentasjon. Så feil kan man ta. Forståelig likevel at du ikke vil ha slik dokumentasjon. Det gjorde jeg og sjekket det ut, men det endret ikke mine synspunkter for fem, flate øre. Nei hvorfor skulle det det? Men når du insinuerer at folk bare finner på ting du ikke liker, da er det på sin plass og vise at du tar feil. At du syntes det er helt greit med massive skyte-episoder 9 av 10 dager er jeg helt på det rene med. Jeg tror de fleste her inne har skjønt dette om deg. 1
After Dark Skrevet 6. mars 2018 Skrevet 6. mars 2018 NRA og dødstraff er dine hjertebarn liksom. Sympatisk du. Hva er galt med det?
Gunfreak Skrevet 6. mars 2018 Skrevet 6. mars 2018 (endret) Litt som Al Quida kom med trussler før de drepte 3000 i 2001. Terrorister med våpen er terrorister med våpen. Hvordan definerer du egentlig "terrorister"? Er det nok å være skyldig i et liv for å være terrorist? Jeg støtter over hodet ikke drap eller skade på uskyldige, men jeg støtter heller ikke diktatur og lover som legger seg opp i privatliv. Hvor går grensen for diktatur? Kan ikke se at det er noe galt i USAs våpenlover. Snarere tvert imot. NRA kommer med vage trussler mot media og alle de ser på som "fiender" Hvordan hadde du sett for deg det ville gå om Arbeiderparitet lagde en video med masse AP folk med våpen og med en stemme over vidoen som sier, "nå må vi gjøre noe med disse farlige anti Norske Høyre folka, vi må stoppe de med ALLE midler, de er våre fiender og de lyver og sprer falske nyheter om oss." " Gå ut og stopp disse folka!" Endret 6. mars 2018 av Gunfreak 1
Thoto79 Skrevet 6. mars 2018 Skrevet 6. mars 2018 NRA og dødstraff er dine hjertebarn liksom. Sympatisk du. Hva er galt med det? I min bok, absolutt alt. Ett forferdelig umoralske standpunkt som mangler all respekt for menneskeliv. 7
xRun Skrevet 6. mars 2018 Skrevet 6. mars 2018 Siste:Det såkalte "US Office of Special Counsel" som er et uavhengig etterforskningsorgan som skal sørge for at politiske aktører overholder diverse lover, har fastslått at Kellyanne Conway ved to anledninger brøt den såkalte "Hatch Act" ved å drive valgkamp for en kandidat for senatet (pedofili-anklagede Moore fra Alabama) i hennes offisielle rolle som rådgiver for presidenten, i direktesendte interviewer fra WH sist høst.Hun kan gjøre sånt som privatperson, men det er ikke tillatt iht. "Hatch Act" å gjøre det i hennes offisielle rolle, og de kom frem til at hun helt klart hadde gjort dette. White House aide Conway violated Hatch Act: Office of Special Counsel https://www.reuters.com/article/us-usa-guns-florida/florida-state-senate-votes-against-arming-most-classroom-teachers-idUSKBN1GH2TH"WASHINGTON (Reuters) - Kellyanne Conway, one of President Donald Trump’s top advisers, violated federal law in two televised interviews last year by using her White House position to weigh in on a political race, the U.S. Office of Special Counsel said on Tuesday." Det er ikke kjent hvilke konsekvenser dette føderale lovbruddet får for henne.
After Dark Skrevet 6. mars 2018 Skrevet 6. mars 2018 NRA kommer med vage trussler mot media og alle de ser på som "fiender" Hvordan hadde du sett for deg det ville gå om Arbeiderparitet lagde en video med masse AP folk med våpen og med en stemme over vidoen som sier, "nå må vi gjøre noe med disse farlige anti Norske Høyre folka, vi må stoppe de med ALLE midler, de er våre fiender og de lyver og sprer falske nyheter om oss." " Gå ut og stopp disse folka!" Er en reklame en trussel?
After Dark Skrevet 6. mars 2018 Skrevet 6. mars 2018 I min bok, absolutt alt. Ett forferdelig umoralske standpunkt som mangler all respekt for menneskeliv. Å støtte retten til å eie og bære våpen er det samme som å støtte retten til å forsvare seg og det synes jeg absolutt er å respektere menneskeliv!
bshagen Skrevet 6. mars 2018 Skrevet 6. mars 2018 (endret) Er en reklame en trussel? Har du sett amerikanske reklamer med politisk kampanje-innhold før? Endret 6. mars 2018 av bshagen
Gunfreak Skrevet 6. mars 2018 Skrevet 6. mars 2018 NRA kommer med vage trussler mot media og alle de ser på som "fiender" Hvordan hadde du sett for deg det ville gå om Arbeiderparitet lagde en video med masse AP folk med våpen og med en stemme over vidoen som sier, "nå må vi gjøre noe med disse farlige anti Norske Høyre folka, vi må stoppe de med ALLE midler, de er våre fiender og de lyver og sprer falske nyheter om oss." " Gå ut og stopp disse folka!" Er en reklame en trussel? Hvis det de sier i reklamen er truende ja.
Anbefalte innlegg