Gå til innhold

The Gathering tråden


Anbefalte innlegg

Tja, da var årets TG over. Som vanlig var det deltagerene som gjorde TG fantastisk for meg.

Noen bra konserter, noen direkte ille. De aller fleste jeg snakket med syntes theme var kjedelig og at det ikke kom frem i særlig grad hva de egentlig ville med det theme.

 

Jeg reagerer på Security på årets TG. Joda, de har en jobb å gjøre, men det er lov å "ta på gliset til Hjallis" Makan til sure padder har jeg aldri møtt. Har selv vært crew, og vet hvordan det er. Kan nesten virke som om Security har bestemt seg for å være extra sure og trangsynte i år.

 

Kjipt at det var en uønsket hendelse på TG. Men godt at systemer fungerer og at politiet kom.

 

Kinoen var ren magi, å sitte i en gedigen klynge av gaming stoler var bare hysterisk. (kaste godteposen til kompis, hele godteposen velter ut på andre..kek) Filmen var veldig bra. Hadde uansett tenkt å se den i påsken

 

Det er interessant å se at ved oppstart av årets TG så var det ennå ordinære biletter igjen. Har hørt at flere LAN`s sliter med å få nok folk, så det kan være en trend. Prisnivået må ta litt skyld, det koster fort 5000 +++ å gå på TG

 

Elkjøp fortjener virkelig skryt. De hadde en suveren stand med massevis av god hardware tilgjengelig. Noen gode tilbud var det og. HP Omen standen var også bra. Er glad det forhåpentligvis er slutt på at Digital impuls er i salen.

 

Jeg forsøkte å få med meg noen av foredragene, men det var et sørgelig skue. Nesten ikke folk. Dette er også en endring. Tidligere har det vært stinn brakke på enkelte foredrag.

 

Alt i alt et bra arrangement. Noen hickups vil det alltid være. Men for meg vil TG18 være "Det året Sec glemte å smile"

Hva var galt med Digital impuls?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Parkeringa var ganske krise i år, veldig mange som ble inneparkert da de sto i tre rekker. Her burde security hatt flere på vakt første dagen og dirigert bilene på plass. Det var også mange som ikke sto tett nok, det kunne lett blitt plass til flere der. Men det hjelper heller ikke med all den snøen og isen (noen sa at det var snødeponi på plassen også).

 

Ut over det har jeg ikke noe å utsette. En positiv ting jeg merka meg var det med vannkokerne. De siste tre-ish årene har de prøvd med sånne store vannkokere, og det har ikke fungert i det hele tatt. Nå sto jeg nesten aldri i kø.

 

Så nå er det bare å glede seg til neste år. Håper det blir litt mer aktivitet i tråden her da, og at de seller ut alle billettene, slik at det blir fullt i skipet.

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Da "

Error 502 Ray ID: 482748982f294e84 • 2018-12-01 17:30:46 UTC Bad gateway"

 

500 Internal Server Error

nginx/1.12.2

 

404 Not Found

nginx/1.12.2

 
 

Da har vi vel fått alle feilmeldinger.

 

Eller ikke..

 

Error 521 Ray ID: 4827550e3b514e0c • 2018-12-01 17:39:24 UTC Web server is down

 

jaja, er sikkert biletter tilgjengelig i morgen og

Endret av spjlonmk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...