Gå til innhold

The Gathering tråden


Anbefalte innlegg

Ta kontakt med crew og forhør deg. Mulig de kan sette deg på enden en plass eller finne en eller annen type løsning. Skader jo ikke å ta noen bilder og høre før du evt selger.

Sendte de en mail for litt siden å venter svar. Så får se hva de sier. regner med at de anbefaler å ta et mindre kabinett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Er det et slikt et:

Cross_8.png

 

Så kan du vel glemme TG med mindre crew er behjelpelig med å sette av plass til deg.

 

Alternativet er å kjøpe et billig kabinett så du i det minste får med pc på TG. Det er allerede satt opp bordplasser.

stemmer det. Har et sånn et, med 2 maskiner inni

 

Jeg kjører full vannkjøling med 40 cm lang tank. Vet ikke om den tanken passer i et 900d kabinett en gang :s xD

Lenke til kommentar

Har 3 ledige seter fra Stavanger, om det skulle er av interesse for noen her :)

 

Håper at trenden med så mange småunger snur, eller holder seg mer stabil på rundt 20ich

Merker at det ble litt mye hyling, roting og bråk på min rekke i fjor. Uansett, når det er sagt gleder vi oss ekstremt mye til PÅSKE!  :thumbs:

Har du fortsatt ledig fra Stvg?  :wee:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Kjøleelement-ordningen fungerer ved at du kan bytte inn "varme" kjøleelementer mot kalde i info-desk (eller et annet sted, husker ikke helt). For meg fungerer kjølebag veldig greit, har brukt det i alle år.

Høres jo enkelt og greit ut. Koster dette noe eller kan man si det er inkludert i billetten?

Lenke til kommentar

Høres greit ut. Får håpe de fortsetter denne ordningen.

 

 

 

 

 

Med årets tema, #SECRETS, ønsker vi å reflektere rundt informasjonssikkerhet, cyber security og personvern. Vi vil vise hvordan en hacker kan opptre på Internett og tilegne seg informasjon på en måte som kan falle utenfor lovverket. Vi vil si noe om hvilke konsekvenser det kan ha å dele bilder på sosiale medier.

 
Hvilke rettigheter gir man Facebook når man laster opp bilder?
Kan du stole på at bildene du laster opp på Snapchat ikke blir borte?
Hva er kryptering? Hva er HTTPS? Hvorfor er dette nyttig?

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • 7 måneder senere...

Som nevnt over så ser det ikke ut til at det er noe som helst interesse for TG her på forumet lengre. Vil tippe at de som er her og som er på TG snakker om TG andre steder. Derfor har ikke jeg laget noen TG18 tråd, men det er selvfølgelig fritt frem å lage en hvis noen ønsker det.

 

Jeg stusser også på at det er så mange billetter tilgjengelig nå, det burde være utsolgt for lenge siden. Ikke var det noe kø heller - det virker som om en kan gå rett inn og kjøpe billett. Håper virkelig ikke at det er begynnelsen på slutten, det ville også vært ganske rart - gaming blir jo bare mer og mer populært skulle en tro. Jeg husker for fem år siden, da var det plutselig klart større etterspørsel etter billetter enn i årene før, og det holdt seg både i 2014 og 2015.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...