Gå til innhold

Sjakk-VM i New York 2016


Latias

Anbefalte innlegg

Gode nyheter for deg det, Benbjo...

Helt klart. Da har jeg tid til å gjøre alt jeg skal i dag.

 

I alle fall stor underholdning når Carlsen taper. Funny fyr.

 

Håper Carlsen og kompisen Nepomnjasjtsji møtes ila dagen. Blir et interessant oppgjør!

 

Hahaha, Agdestein <3 Norges feteste idrettsutøver. 

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jo, men de vet at de er live på nrk med flere hundre tusen seere, at de ikke klarer å fokusere noen få sekunder og få ut noen fornuftige setninger? Jeg synes det er merkelig?

 

Han spelar i VM og kjemper om både tittel og pengepremie. Å vinne står nok høgare i fokus enn å gje nordmenn underhaldning. Med alt Carlsen har vist i rampelyset burde det heller ikkje koma som noko bombe.

 

1 poeng opp og framleis sjanse.

Lenke til kommentar

 

Jo, men de vet at de er live på nrk med flere hundre tusen seere, at de ikke klarer å fokusere noen få sekunder og få ut noen fornuftige setninger? Jeg synes det er merkelig?

 

 

Han spelar i VM og kjemper om både tittel og pengepremie. Å vinne står nok høgare i fokus enn å gje nordmenn underhaldning. Med alt Carlsen har vist i rampelyset burde det heller ikkje koma som noko bombe.

 

Ingen overraskelse, synes det bare er litt merkelig at han ikke fremstår litt mer proff i intervjuene etter så mange år i gamet. Burde være fullt mulig uten at det går ut over vinnerfokuset

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...