Gå til innhold

Drømmer om Google: Nahom (19) fikk 18 seksere etter fire år i Norge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og hva med norske elever som får seksere da?

Hvor er artikkelen om de?

Og det er jo bra, gratis norsk utdanning for så å ville rett til utlandet, bra anvendte skatte penger dette her.

Leser stadig vekk om norske elever med gode vitnemål. Forøvrig så syns jeg dette er fantastisk bruk av skattepengene mine :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Og hva med norske elever som får seksere da?

Hvor er artikkelen om de?

 

Da har du ikke fulgt særlig godt med i media. Hvert eneste år kommer jeg over fler artikler om stjerneelever som går ut med x antall seksere. Det som kanskje er nytt, er at TU skrev om dette. At TU velger å følge opp en artikkel fra VG, ser jeg dog på som helt naturlig.

 

Og det er jo bra, gratis norsk utdanning for så å ville rett til utlandet, bra anvendte skatte penger dette her.

 

Ja, utdanning er helt klart noe av det aller aller beste vi bruker skattekroner på. Det er fantastisk at vi har (tilnærmet) gratis utdanning, og jeg vil varmt anbefale alle som har lyst og mulighet, til å benytte seg av tilbudet. Når man leser slike historier, følger jeg at skattepengene brukes til noe svært svært samfunnsnyttig!

 

Finnes det egentlig noe bedre å bruke skattepenger på, enn fri utdanning?

 

(Et gratis helsevesen er kanskje min beste utfordrer, men usikker på om den når helt opp)

Lenke til kommentar

Og hva med norske elever som får seksere da?

Hvor er artikkelen om de?

Og det er jo bra, gratis norsk utdanning for så å ville rett til utlandet, bra anvendte skatte penger dette her.

 

Gratulerer, du makter å fullstendig hoppe bukk over det faktum at han lærte seg norsk på 3 mnd før han begynte på vgs. At en etnisk norsk nordmann, født og oppvokst i Norge, oppnår 18 seksere er opplagt mye mindre imponerende.

Lenke til kommentar

 

Og hva med norske elever som får seksere da?

Hvor er artikkelen om de?

Og det er jo bra, gratis norsk utdanning for så å ville rett til utlandet, bra anvendte skatte penger dette her.

 

Gratulerer, du makter å fullstendig hoppe bukk over det faktum at han lærte seg norsk på 3 mnd før han begynte på vgs. At en etnisk norsk nordmann, født og oppvokst i Norge, oppnår 18 seksere er opplagt mye mindre imponerende.

Ikke lett å være innvandrer. Ikke skal de gå på NAV, og gjør de en innsats på skolen, så er det feil bruk av skatte penger, det også. Hvis de jobber så tar de sikkert jobbene fra gode nordmenn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Og hva med norske elever som får seksere da?

Hvor er artikkelen om de?

Og det er jo bra, gratis norsk utdanning for så å ville rett til utlandet, bra anvendte skatte penger dette her.

 

Vær så snill å bruk google. At du aldri har lest en artikkel om norske studenter som får 18 seksere betyr ikke at det ikke eksisterer.'

 

Syntes det var en flott artikkel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...