Gå til innhold

Yahoo gjør det vanskeligere for kundene å bytte epostkonto


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enkelt å komme rundt, bruk gmail og sett opp sugerør mot yahoo. Gmail klarer dette med pop og imap. Bruk den tiden du trenger for å komme vekk fra yahoo. Finnes tilsvarende løsninger hos andre også hvor mailserveren oppfører seg som klient mot en annen mailserver. Med et poll intervall på 10 til 15 minutter blir det i praksis ingen vesentlig forsinkelse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

for ei innstilling,,

dag 1, beskyldning om masse overvåkning av yahoo.

dag 2, tving alle kundene til å bli i nsa\yaoo sin mail serve.

 

hva skjer når vi får bekreftet på at google,hotmai, micro$nuffers resterende produkter er like gale? skal vi godtta å fortsatt bli tvingt til å bruke di sine produkter også ?...

-bekymret-

Lenke til kommentar

Yahoo? Seriøst? Noen som bruker Yahoo ennå? Må være sånne klapphatter som ikke forstår at hele Yahoo er et stort makkverk av Malware, Adware og mislykkede teknologi-investeringer.

 

Jeg har e-postkonto både hos Google, Outlook og Yahoo.

Antall e-poster med SPAM er latterlig lavt i min Yahoo-konto.

Malware har jeg ikke opplevd.

Men nå teller jeg på knappene og vurderer å kutte ut Yahoo fordi serverne deres har vært nede flere ganger.

Lenke til kommentar

hva skjer når vi får bekreftet på at google,hotmai, micro$nuffers resterende produkter er like gale? skal vi godtta å fortsatt bli tvingt til å bruke di sine produkter også ?...

-bekymret-

Ingen tvinger deg til å bruke tjenester fra Google og Microsoft. Det finnes haugevis med tilsvarende og minst like gode tjenester du kan bruke. Personlig bruker jeg Fastmail, en tjeneste jeg med glede betaler for (ergo er jeg ikke produktet, som hos Google, men kunden).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...