Gå til innhold

FØRSTEINNTRYKK: Virtuell og engasjerende virkelighet for alle


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er en god artikkel! Jeg er lite glad i å lese, men jeg er glad jeg leste gjennom denne artikkelen. Det er godt å se PSVR får så god omtale som her.

Nå gleder jeg meg enda mer til release!

Måtte Komplett få ut fingeren snart ?

 

Ikke fått din fra komplett. ? Fikk mitt på fredag. Har en kompis som bestilte på samme tid som meg. Men han har heller ikke fått. Snodig rart av komplett.

Lenke til kommentar

 

Ikke fått din fra komplett. ? Fikk mitt på fredag. Har en kompis som bestilte på samme tid som meg. Men han har heller ikke fått. Snodig rart av komplett.

Nei, det står Reservert (på lager), men det er fortsatt ikke sendt.

Når bestilte du?

Bestilte med en gang jeg så dem lå til lansering på komplett.no På sommeren en eller annen gang :)

Lenke til kommentar

Når vi snakker om kabelrot;

 

1. hvor lang er kabelen til brillen, og kan den skjøtes med konvensjonelle kabler eller er løsningen proprietær?

 

2. Kan man bruke brillene uten TV? Ser det står det er kabel fra brillen til TV - håper ikke det er sånn at den ikke starter hvis ikke den er koblet til?

 

Spent på #2. Har man et ledig lite rom kan det i så fall brukes til VR rom dersom man bare trenger PS4+brillene.

Lenke til kommentar

Når vi snakker om kabelrot;

 

1. hvor lang er kabelen til brillen, og kan den skjøtes med konvensjonelle kabler eller er løsningen proprietær?

 

2. Kan man bruke brillene uten TV? Ser det står det er kabel fra brillen til TV - håper ikke det er sånn at den ikke starter hvis ikke den er koblet til?

 

Spent på #2. Har man et ledig lite rom kan det i så fall brukes til VR rom dersom man bare trenger PS4+brillene.

1. Det er to kabler. Kabelen som går fra headsettet og kablen som skjøtes inn i boksen. Totalt er de om lag 4,3 meter sammenlagt. Det er ren HDMI, så det burde være mulig å skjøte kabelen, men jeg har ikke sett noen prøve.

2. Ja. Du trenger en TV kun for enkelte systeminnstillinger, sier Sony. Har ikke sett hvilke systeminstillinger det er snakk om selv enda, men det er neppe noe prekært. Tipper det handler om grunnoppsett av enten brillene eller PlayStation 4-konsollen.

Endret av Arodem
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...