Gå til innhold

Her er 23 kameranyheter fra Photokina


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forstår at flesteparten her eller kanskje alle her ikke vil vurderer kameraet som noe man kjøper, var heller at Fuji kommer med et mellomformat som er overraskelsen. Men kan hende at kameraet har vært på ryktebørsen er stund og alle utenom meg har fått med seg dette.

 

Det har gått rykter om mellomformat fra Fuji et par år i hvertfall. De har gjentatte ganger avkreftet at de har noe ferdig, men alltid på en måte som gir inntrykk av at det er noe de vurderer.

Lenke til kommentar

Produsentene synes åpenbart ikke det nei, men hvor bra jobb har de gjort om man ser på markedet fra 2008 og til i dag?

 

AtW

 

Hvis man sammenligner et kamera fra 2008 med et kamera fra 2016 i samme segment så har det vært en grei utvikling så man kan vel si at det har vært gjort en bra jobb.

Lenke til kommentar

 

De videoene jeg har sett med Tony er jeg ofte ikke så veldig enig i, men her har han del gode poeng (dog er jeg ikke helt enig i alt)

Hvis du bestrider faktaene han fremlegger i denne videoen så er det fint om du kan spesifisere....?

 

 

Prøver du å late som alt han sier i den videoen er fakta? Det er ganske mange meninger i den videoen, jeg er enig i endel, men ikke alt.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

De videoene jeg har sett med Tony er jeg ofte ikke så veldig enig i, men her har han del gode poeng (dog er jeg ikke helt enig i alt)

Hvis du bestrider faktaene han fremlegger i denne videoen så er det fint om du kan spesifisere....?

 

 

Prøver du å late som alt han sier i den videoen er fakta? Det er ganske mange meninger i den videoen, jeg er enig i endel, men ikke alt.

 

AtW

 

 

Hva er det - spesifikt - du ikke er enig i ?

Lenke til kommentar

Finnes vel neppe en av disse "kjendis" fotografene på Youtube ala Tony, Fro Knows Photo, digitaltrevtv, Steve Huff og ikke minst episke Kenny som alle er enig med ?

 

Men at i dette tilfellet så er det jo rimelig faktabasert det Tony viser fram, og salgstallene bekrefter jo rimelig bra det han går igjennom.

 

Testet for noen timer siden Nikon D810, og er rimelig interessant å sammenligne med Nikon D300 som var mitt første DSLR, lansert sammen med D3 akkurat som D500 og D5 ble.

 

Med unntak av en videoknapp som D300 naturlig nok ikke har, så har det ikke akkurat skjedd en revolusjon siden det ble lansert i august 2007, altså 9 år siden. Eneste som har skjedd på de årene er litt gnukking på det de allerede har laget i nesten 10 år, utenom nevnte video så er det ingen nyskapende funksjoner, til og med menyene er så like at alle vil kjenne seg igjen, men hallo - litt videreutvikling hadde kanskje ikke skadet ?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...