Gå til innhold

FM17 - Generell diskusjon for Football Manager 2017

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

For mange mann i angrep = risiko for kontring i mot. ;-)

Helt greit det. Men at man alltid roter det til spesielt ligaen med 25-30 skudd for i snitt finnes ikke realistisk :p Motstander scorer som regel på det de har sånn har det vært i flere år på FM.

Endret av Johannes Entenmann
Skrevet

Ser spillet på steam reviews får ekstremt med pepper. Nesten ikke en positiv review. Hadde det ikke vært for at jeg spiller online med en kompis hadde jeg ikke rørt spillet. To siste spillene har jeg knapt rørt singel player. Altfor mange irritasjonsmomenter til at jeg orker det.

Skrevet (endret)

FM er overraskende realistisk egentlig. Tottenham er like dårlig til å forvalte pengene sine her som i virkeligheten:

eMOd41y.png

Endret av MartinF
  • Liker 4
Skrevet

Noen som har et skin og anbefale? Brukt FLUT de siste årene men i år kan man se skjulte ferdigheter også i skinnet og det er jeg ikke interessert i. Mindre og mindre skin de siste årene som jeg personlig liker. Tidligere var det en drøss og velge mellom.

Skrevet

Tips til lag å lede? Er i min 5 sesong med Man Utd og har vunnet alt som er å vinne, og laget er såpass bra nå at det begynner å bli kjedelig. Har tatt Italia jobb i tillegg for å veksle litt, men vurderer å si opp jobben i United og kanskje ta over en klubb i en lavere liga.

Tips?

Skrevet

Tips til lag å lede? Er i min 5 sesong med Man Utd og har vunnet alt som er å vinne, og laget er såpass bra nå at det begynner å bli kjedelig. Har tatt Italia jobb i tillegg for å veksle litt, men vurderer å si opp jobben i United og kanskje ta over en klubb i en lavere liga.

Tips?

Wolves har jeg kost meg veldig med ihvertfall.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...