Gå til innhold

Trenger penger fort!


kunka

Anbefalte innlegg

Jeg har veldig lyst til å få meg egen PC. Den koster bare 2895,- og jeg må bygge den selv så jeg har 200,- og jeg må tjene 2700,- til. Jeg er ille med å bruke penger så jeg lurte på hva skal jeg gjøre med pengene imens så jeg ikke bruker dem opp? Hvordan kan jeg tjene noen kroner?

 

Jeg har foreløbig 300,- på tradedoubler og jeg trenger ideér for hva jeg kan lage side om som er populært. Jeg mangler 200,- før jeg får utbetalt. Bare å komme med ideér!

 

Jeg er også medlem av directmedia hvor jeg bare har tjent 6,50,- og jeg får ikke utbetalt før jeg får 200,- så det kommer til å ta lang tid, hvis det kommer til å skje...

 

Her er PC-en jeg skal kjøpe

 

Takker på forhånd!

 

Moderator-edit: me liker ikkje verving av folk på vårt forum. Fjerna link.

Endret av kilogram
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

den pcn du skal ha er jo lettere sagt drit... Du får kanskje kjøpt bedre brukt PC, hvis du legger på noen hundre...

 

Når du først skal ha deg en ny PC, gjelder det å spare...

 

Men ang pengeproblemet: kutt tilbake på all unødvendige saker som bruk, godteri, drikke osv... kan ofte spare 100-200 i uka...

Gjør arbeid i huset, og be om betaling for det? som å rydde i loftet, støvsuge, vaske, osv... selg saker, selg cd-rom/brenner om du har 2 cd rom... prydobjekter som du har i rommet som kanskje andre vil kjøpe på qxl...

 

PS. pyramidespill er forbudt på forumet!

Lenke til kommentar
PS. pyramidespill er forbudt på forumet!

Pyramidespill? Mener du directmedia? For det er ikke pyramidespill, men det er at man tjener på at folk trykker på reklame i epostene sine...

 

Jeg vet at PC-en ikke er aå bra ifølge folk, men jeg trenger bare en PC som er fin å bruke, rask og jeg kan gå på internet med. Så derfor valgte jeg denne!

Endret av Sundelin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...