Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Svigerfar ser på rompe og kløft


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, synes bare det er litt spesielt siden det er faren til sambo. Men tar det bare som et kompliment! :-) Visste bare ikke bare om det dabbet av med alderen for menn å kikke , og nyte synet på kvinner.

Jeg er trolig på samme alder (eller eldre), enn faren til din samboer. Men den dagen jeg ikke er interessert i jente-/damekropp, kan jeg bare "legge meg ned å dø".

 

Folk har også sex etter 50 og den eldste man som har produsert barn, er vel over 100 år.

 

At han prøver seg på noe, er noe annet. Spessielt da du er i sammen med sønnen.  Men det må da være lov til å se, glede seg over det en ser og drømme litt. :)

Endret av Friluftskar
Lenke til kommentar

Dumt spørsmål. Menn kommer aldri til å slutte å se på kvinner i 20-årene, fordi kvinner i 20-årene er de mest attraktive. Mannens alder er likegyldig.

 

Når en mann slutter å ha sex med kvinner i 20-årene, og går over til kvinner i 30-årene, så er det kun fordi han ikke lenger har sjangs på kvinner i 20-årene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Uff da, jeg kunne aldri sett på rumpen til svigerdatteren min... herregud... da er man passe styrt i hue og ganske desperat... det finnes så mange andre man kan glo på, så synes han der svigerfaren din virker temmelig umoden.

Lenke til kommentar

Ja, synes bare det er litt spesielt siden det er faren til sambo. Men tar det bare som et kompliment! :-) Visste bare ikke bare om det dabbet av med alderen for menn å kikke , og nyte synet på kvinner.

Om jeg blir 100 år og blir sengeliggende på et eldrehjem, så blir nok dagens høydepunkt om det kommer en søt og hyggelig ung hjelpepleier innom og ser til meg :)

 

Edit: gjør ingenting om hun viser litt kløft heller :)

Endret av RegistrereMeg
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Å sjå på det motsatte kjønn er greit, men det kan gå ei grense når det er snakk om svigerdatter. Det er sjølvsagt snakk om kva grad det er snakk om.

 

Det er vesentleg forskjell på å studere andre damer som går forbi på gata og å stirre på sviderdatter i eigen eller hennes heim.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...