Gå til innhold

Innvandring og Voldtekt i Sverige


Anbefalte innlegg

 

 

Innvandrerne i Sverige voldtar 16,4 ganger mer enn svenskene i forhold til folketallet.

Menn i Norge voldtar 70 ganger mer enn kvinner (i forhold til folketallet).

 

https://voldtattmann.org/2015/05/11/kripos-sin-voldtektsstatistikk-2014/

 

 

Det er fordi det er forskjell på kjønnene. Innrømmer du at det er forskjell på rasene?

 

 

 

Huff, ikke si slik til "normale" folk. De vil jo helst gå rundt og tro at kjønnene er like og forsøke å tvinge alle til å tro de er like heller enn å gi de like rettigheter i loven. Samme som homoene det. Idag skal folk forsøke å tvinge andre til å synes homofili er normalt, selv om normalen som vi alle vet er heterofili.

 

Det er greit at homofile skal ha samme rettigheter i loven, men å tvinge alle til å akseptere homofili og tro det er normalen, det er det som er homokampen idag. Selv kirken har de klart å tvinge seg inn i nå. Det er et slags tyranni.

 

Hvor mange feminister og kvinneforkjempere er det forresten som har kjempet for at kvinner skal likestilles når det kommer til verneplikt også? Hvor mange er det som kjemper for kvotering av kvinner til jobber som trailersjåfør og andre mannsdominerte lavstatusyrker? Folk må jo innse at kvinner og menn er forskjellige og at det er en god ting, heller enn å forsøke å tvinge alle til å tro de er like og skape et kjønnsløst samfunn hvor både menn og kvinner er kjønnsforvirret.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Ad demografi: Vi snakker om innvandrerbefolkningen som den er. Jeg skjønner også at den ikke hadde voldtatt om den bare hadde bestått av småunger eller kvinner eller gamle krokryggede menn som knapt kan gå. Men det gjør den ikke! La oss holde oss til virkeligheten.

 

 

Javisst, om det er poenget så er det greit for meg. Innvandrere er overrepresentert på kriminalstatistikkene, det har jeg sagt i årevis. Hvorfor kan vi alltid diskutere. Politisk korrekt eller ikke, det er statistisk korrekt og det tjener oss ikke noe å late som det ikke er slik.

 

Men det er desverre en del som går til den motsatte ytterlighet og tar tallene uveiet for et faktum. For dem beviser det noe genetisk hos innvandrergruppene det snakkes om. Selv om det skulle være kulturelt, må vi veie tallene før vi kan synse om årsakene. Noe annet er det selvsagt om man ikke bryr seg om hvorfor.

 

Dataene som er utgangspunktet for analysen kommer fra svenske myndigheter. Tallene solkorset kommer frem til er produsert av statistiske metoder.

 

 

Jeg har ikke helt forstått de statistiske metodene ennå. Så er jeg da heller ikke matematiker, så det er kanskje ikke så rart. Men jeg har fortsatt dette problemet: Hvis dataene kommer fra svenske myndigheter, og de politisk korrekte svenske myndigheter ikke publiserer statistikker brutt ned på etnisitet, hvordan beregner solkorset det? Jeg antar det står der et sted, og det bare er jeg som må lese det en dag jeg er noenlunde våken...

 

Geir :)

 

 

Ja, fakta om innvandrerbefolkningen og årsaker er to forskjellige ting. Først må vi kartlegge fakta, siden kan vi drøfte mulige årsaker.

 

Solkorsets artikkel sier ingenting om etnisitet; det er bare svensker mot innvandrere. Hvordan de klarer å tilordne voldtektsrater til hver av dem? Det er regresjonens under! :-) Et studium verdt.

Lenke til kommentar

Jeg tror at selv jeg nesten klarer å forstå prinsippene ved regresjon. (Ok, jeg jukset litt og googlet det... ;) )

 

Og jeg så han postet formlene han var kommet fram til. Der jeg sovnet var antagelig når han fortalte hvilke data han la til grunn for regresjonen. Så enten må noen peke det ut for meg, i så fall takker og bukker jeg, eller så må jeg lese det en gang til.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

En regresjon antyder en korrelasjon, og jeg klarer ikke å se en korrelasjon koeffisient i artikkel. Om korrelasjonen er svak så gjør jo det hele datasettet verdiløst for å fremme poenget.

 

Det hadde heller ikke skadet å plotte data for å gi oss et litt bredere perspektiv på denne hjemmesnekra statistiske analysen. Jeg skal liksom være en av de som har peiling på statistikk, men jeg blir likevel utmattet av å lese alt spredd ut i klartekst med formler og resultater.

Endret av Gavekort
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...