diversity Skrevet 26. november 2003 Skrevet 26. november 2003 installasjonen sier at lydkort greien ikke har passert win logo test, at det kan være skadelig å installere den.. skal jeg installere den eller ikke?
Åsmund Skrevet 26. november 2003 Skrevet 26. november 2003 er det den microsoft signaturen? bare å instalere tenker jeg
diversity Skrevet 26. november 2003 Forfatter Skrevet 26. november 2003 det står at du kan fucke noe med å installere noe som ikke har passert windows logo control eller noe:S
Åsmund Skrevet 26. november 2003 Skrevet 26. november 2003 jeg har instalert drivere som ikke har passa i alle år. aldri skada noen ting, så det er bare å instalere
diversity Skrevet 26. november 2003 Forfatter Skrevet 26. november 2003 jeg har instalert drivere som ikke har passa i alle år. aldri skada noen ting, så det er bare å instalere ok.. tusen takk.. er litt nervøs for å fucke noe(nettopp installert maskinen)
Syar-2003 Skrevet 26. november 2003 Skrevet 26. november 2003 Nvidia's nforce chipset drivere 3.13 skal ifølge dem være whql .
diversity Skrevet 26. november 2003 Forfatter Skrevet 26. november 2003 (endret) nå funker ikke lyden.. noen som vet hva som kan ha fucket seg? kanskje flytte denne til lyd lydkort forumet nå Endret 26. november 2003 av bakemesterharepus
diversity Skrevet 26. november 2003 Forfatter Skrevet 26. november 2003 anybody?? vil liksom ha lyd idag:D
P@rm@nn Skrevet 26. november 2003 Skrevet 26. november 2003 Last ned siste nvidia (chipset drivers). Og når microsoft sier at det kan ødelegge systemet ditt (og sende deg til ******) så vis at du er mann og si Ok. Er mulig at lyden som "default" er "muted", da må trykke på den lille høytaleren nede i høyre hjørne og "unmute" den. Og P.S husk å ta i høytaler/øreklokker. Og det er den utgangen til venstre når du ser maskinen bakifra.
diversity Skrevet 26. november 2003 Forfatter Skrevet 26. november 2003 maskinen var ny idag,, nettopp installert alt (eller for noen timer siden da)
diversity Skrevet 26. november 2003 Forfatter Skrevet 26. november 2003 ingen som vet noe?? ingen med samme problem? hmm
Gabri3L Skrevet 26. november 2003 Skrevet 26. november 2003 Gå inn i device manager, avinstaller lydkort og reset maskinen. Installer nVidia nforce driverene igjen om reset'en ikke hjalp.
diversity Skrevet 26. november 2003 Forfatter Skrevet 26. november 2003 Gå inn i device manager, avinstaller lydkort og reset maskinen. Installer nVidia nforce driverene igjen om reset'en ikke hjalp. ingenting av dette funket heller
Gabri3L Skrevet 26. november 2003 Skrevet 26. november 2003 Gå inn i device manager, avinstaller lydkort og reset maskinen. Installer nVidia nforce driverene igjen om reset'en ikke hjalp. ingenting av dette funket heller Greit, men ikke skyld på meg! Har du bygd mange maskiner før? Er det et av Komplett's eminente Demo brukte hovedkort?
diversity Skrevet 26. november 2003 Forfatter Skrevet 26. november 2003 nope alt er splitta nytt.. men uansett,, takk for hjelpen.. er bare litt py uten lyd
rogersj Skrevet 26. november 2003 Skrevet 26. november 2003 Har du sjekka at lydkortet er aktivert i BIOS ?
Gabri3L Skrevet 26. november 2003 Skrevet 26. november 2003 nope alt er splitta nytt.. men uansett,, takk for hjelpen.. er bare litt py uten lyd Skjønner det, bare en spøk fra min side, men grunnen til at jeg spurte er at kortet kunne blitt levert uten jumpere på sound header'en, skal stå to jumpere der som ruter lyden til de bakre lydutgangene. Disse kan fjernes hvis man har et kabinett med ibm's standard header kabel for lyd. Om kabinettet har lydutganger i front er det mulig at du har koplet disse feil.
diversity Skrevet 26. november 2003 Forfatter Skrevet 26. november 2003 nei det er visst mange som har prob med dette (sjekket abit forumet) men takk for hjelpen.. har ikke lyd i front
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå