Gå til innhold

TEST: Xplora / Gator 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg kunne godt tenkt meg ein slik til min eldste på snart 4 år for han har begynt å gå over til naboer for å leke og akkurat det er eg ikkje redd for men me bur ca 200m fra sjøen og da hadde det vært veldig fint å få beskjed vist han nærmet seg den.

 

Nå går det nok sikkert ett år eller to til han våger seg ned der men er ganske sikker på at det kjem til å skje uansett hvor masse me seier at han ikkje kan gå ned der aleine.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Veiledende pris på Xplora er vel drøye 2500. Kjøpte den nå for noen dager siden med en kampanjekode for drøye 2000.

Var det verdt det? Veeeeel....

Hadde i det minste posisjonsoppdateringen fungert, som vel må sies å være noe av hovedfunksjonen her.

Det hjelper lite å få en posisjon som er alt fra 30 min til 2 timer gammel.

Og i tillegg betale 149 Kr i måneden...!

Lenke til kommentar

Uhm, ja. 

 

Fra artikkelen: 

 

 

Om vi ser på Gator 2 så står du langt friere til å velge hvilken operatør du ønsker deg med dette alternativet. Du betaler i skrivende stund 1399 kroner for selve klokken, og må da beregne en ekstrakostnad i form av et abonnement eller kontantkort utenom.

 

og konklusjonen

 

 

"Til 1399 kroner er dette en helt ok GPS-klokke for barn"

 

Det som er helt OK til 1399,- er kanskje ikke like OK til mer enn dobbelt pris. 

Lenke til kommentar

Hva mener dere med at man MÅ betale 149 kr i mnd i tillegg til prisen? Med sim kort må man ha abb eller kontantkort, men hvor kommer disse 149 kr fra?

 

I skrivende stund er det kampanjer på de to konkurrentene.

 

Xplora-klokken koster deg rett under to tusen kroner, men vil angivelig ha en normalpris på rett under 2500 kroner. I tillegg til prisen på klokken må du også belage deg på å betale 149 kroner i måneden for abonnementet som følger med i pakken.

 

Sånn som det står i artikkelen, ser det ut til at det var to kampanjer på klokken som inkluderte abonnement, og det var da disse abonnementene som kostet 149 kroner/mnd. Hvis disse kampanjene har endt nå, eller man kjøper utenfor kampanje, gjelder ikke dette lengre.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 5 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...