Gå til innhold

Slett meg


Gjest member-414199

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei! Vi sletter ikke kontoer eller innlegg på siden, men vi er behjelpelige med å anonymisere og stenge kontoene. I praksis betyr det følgende:

  • Anonymisering av visningsnavn og -historikk
  • Fjerning av informasjon vi finner på profil
  • Stenging av konto for videre bruk

Vanligvis blir ikke innlegg fjernet, men vi kan gjøre unntak hvis innleggene inneholder identifiserende eller sensitiv informasjon. Hvis dette skulle være nødvendig trenger vi link til innleggene. Før jeg anonymiserer kontoen din ber jeg om at du bekrefter at du fremdeles ønsker dette. Dersom du ønsker kontoen åpnet igjen må du ta kontakt med [email protected].

Mvh, Runar

  • Liker 1
Lenke til kommentar

No takesies backsies :p

 

På et nettforum så må man ikke være like sensitiv på tulleoppførsel som i det virkelige liv. Ikke bry deg. Hvis noen er så dumme at de ikke liker noen basert på hva de skriver og hvordan de oppfører seg her så kan de ha det så godt.

 

Vær deg selv og ignorer idioter :)

 

Edit; +1 for at du ikke vil få brukeren din stengt lenger.

Endret av SlikGårNoDagan
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Om du skal slutte å være på steder der noen få ikke liker deg er det ikke mange steder du kan være.

Men om alle liker deg gjør du noe feil, da prøver du for hardt å gjøre alle fornøyde til at du er fornøyd.

 

Drit i de som ikke liker deg, det vil alltid være noen av de, se heller på det som noe positiv, fordi du ikke nikker til alle som en nikkedukke mer redd for at noen skal misslike deg enn viljen å vise egne meninger.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Jeg vil bli anomymisert og stengt likevel, unnskyld forvirringa. Takk på forhånd :)

 

Håper ikke det er et resultat av den teite avstemmingen. At 10-12 folk stemmer at de ikke liker deg er ikke representativt for den generelle meningen til folk på et forum med mange hundre aktive medlemmer.

 

Slapp av mann, gi det en litt større sjanse enn litt over 50 innlegg.

Lenke til kommentar
Gjest member-414199

 

Jeg vil bli anomymisert og stengt likevel, unnskyld forvirringa. Takk på forhånd :)

Håper ikke det er et resultat av den teite avstemmingen. At 10-12 folk stemmer at de ikke liker deg er ikke representativt for den generelle meningen til folk på et forum med mange hundre aktive medlemmer.

 

Slapp av mann, gi det en litt større sjanse enn litt over 50 innlegg.

Føler bare ikke for å være på noen forum akkurat nå :) Og den Nintendo tråden var ment som trolling fordi jeg kjeda meg :p Bruker aldri å trolle vanligvis. Var bare den dagen hehe men jeg har vært her kanskje 2-3 timer til sammen på en måned så er tydelig at dette ikke er et forum av interesse :p Cheers alle sammen :)
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Hei! Vi sletter ikke kontoer eller innlegg på siden, men vi er behjelpelige med å anonymisere og stenge kontoene. I praksis betyr det følgende:

  • Anonymisering av visningsnavn og -historikk
  • Fjerning av informasjon vi finner på profil
  • Stenging av konto for videre bruk

Vanligvis blir ikke innlegg fjernet, men vi kan gjøre unntak hvis innleggene inneholder identifiserende eller sensitiv informasjon. Hvis dette skulle være nødvendig trenger vi link til innleggene. Før jeg anonymiserer kontoen din ber jeg om at du bekrefter at du fremdeles ønsker dette. Dersom du ønsker kontoen åpnet igjen må du ta kontakt med [email protected].

 

Mvh, Runar

 

 

Hei, 

 

Nye GDPR regler krever, fra og med i morgen, at alle kontoer skal kunne slettes HELT fra deres sider. 

 

Hvordan forholder dere dere til dette?

 

Jeg ønsker min konto HELT slettet for alltid nemlig, og det har jeg full rett til. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...