Raggi Skrevet 26. november 2003 Skrevet 26. november 2003 satt du barnevakt eller noe? ble for plagsom, så du rev ut hardwaren og stappa ungen i "fengsel"?
sluffy Skrevet 26. november 2003 Skrevet 26. november 2003 kult... tror eg skal plukke innmaten ut av pappa sin maskin og putte min søster inn der og skru igjen (han har ikke Lian Li kabinett, men et av de stygge Compaq greiene)
Nidhogg Skrevet 27. november 2003 Skrevet 27. november 2003 tøft hva skal du gjøre når barnet blir større da? hvilket kabinett vil du da gå for??
PT Skrevet 27. november 2003 Skrevet 27. november 2003 Dette var jo noe alá bonzaikitten.com bortsett fra at dette er ekte saker
Jonas Skrevet 27. november 2003 Skrevet 27. november 2003 Griner hu fordi hun ikke kommer ut eller er det bare blits? uansett fett!
KimNK Skrevet 27. november 2003 Skrevet 27. november 2003 tøfthva skal du gjøre når barnet blir større da? hvilket kabinett vil du da gå for?? Må isåfall bli et heimebygd
andreasn Skrevet 27. november 2003 Skrevet 27. november 2003 tøfthva skal du gjøre når barnet blir større da? hvilket kabinett vil du da gå for?? Noen store serverkabinett...
Dingot0m Skrevet 27. november 2003 Skrevet 27. november 2003 Lurer på om jeg får søstern min inn i et barebone-kabinett!
Alastor Skrevet 28. november 2003 Skrevet 28. november 2003 Dette var jo noe alá bonzaikitten.com bortsett fra at dette er ekte saker Skaperne av bonzaikitten burde puttes inn i et lignende glass
ballemann Skrevet 28. november 2003 Skrevet 28. november 2003 Lurer på om jeg får søstern min inn i et barebone-kabinett! hahahah. prøv" du får det sikkert til med litt makt
hwknut Skrevet 28. november 2003 Skrevet 28. november 2003 Dette var jo noe alá bonzaikitten.com bortsett fra at dette er ekte saker Skaperne av bonzaikitten burde puttes inn i et lignende glass Hater det! Tenk at de kan gjøre noe sånt Håper de henges!
DummeGaas Skrevet 28. november 2003 Skrevet 28. november 2003 Dette var jo noe alá bonzaikitten.com bortsett fra at dette er ekte saker Skaperne av bonzaikitten burde puttes inn i et lignende glass Hater det! Tenk at de kan gjøre noe sånt Håper de henges! Det er jo ikke ekte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå