Gå til innhold

Sannhet om Nazisme


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Har dere hørt om V1? Rakettene? Tysk vitenskap som amerikanere stjal

V1 var ganske ubrukelige saker.

Du tenker på V2 som var de første rakketene som gikk ut av jordas atmosfære.

 

OT. Ikke helt. Jeg synes å huske at grensen mellom atmosfæren og verdensrommet er på ca 100 km høyde. (Karama - ett eller annet.)

Iflg. Wikipedia gikk V2 ikke høyere enn 80 km.

 

Når det gjelder nazisme, eller kanskje ny-nazisme - Jeg synes det bærer alle preg av å være en religion basert på Abrahams gud. 

Lenke til kommentar

 

 

Har dere hørt om V1? Rakettene? Tysk vitenskap som amerikanere stjal

 

V1 var ganske ubrukelige saker.

Du tenker på V2 som var de første rakketene som gikk ut av jordas atmosfære.

OT. Ikke helt. Jeg synes å huske at grensen mellom atmosfæren og verdensrommet er på ca 100 km høyde. (Karama - ett eller annet.)

Iflg. Wikipedia gikk V2 ikke høyere enn 80 km.

 

Når det gjelder nazisme, eller kanskje ny-nazisme - Jeg synes det bærer alle preg av å være en religion basert på Abrahams gud.

Flight altitude 88 km (55 mi) maximum altitude on long range trajectory,

206 km (128 mi) maximum altitude if launched vertically.

85km som våpen, over 200km når den fyres av vertikalt.

Lenke til kommentar

 

 

Har dere hørt om V1? Rakettene? Tysk vitenskap som amerikanere stjal

V1 var ganske ubrukelige saker.

Du tenker på V2 som var de første rakketene som gikk ut av jordas atmosfære.

OT. Ikke helt. Jeg synes å huske at grensen mellom atmosfæren og verdensrommet er på ca 100 km høyde. (Karama - ett eller annet.)

Iflg. Wikipedia gikk V2 ikke høyere enn 80 km.

 

Når det gjelder nazisme, eller kanskje ny-nazisme - Jeg synes det bærer alle preg av å være en religion basert på Abrahams gud.

Wtf?

Lenke til kommentar

Tror ikke noen her påstår at Soviet under Stalin var good guys. Jeg vet ikke når du sist åpnet en skolebok, men kommunismen sine drap er ikke noe som blir børstet lett over. Kommunismen er derimot en ideologi som har fått andre forsøk som ikke har vært fullt så ondskapsfulle, så du har ikke den sterke relasjonen som nazismen og masseutrydding av folkeslag.

 

Men hvem som er ondest av kommunistene og nazistene er totalt moot når begge to var ganske jævlige. Etter dine første 100.000 drap så mister det liksom litt piffen \s

Nå skal jeg ikke forsvare Hitler eller noe, men han kan ikke på noen måte settes på en klar førsteplass over folk som har vært mest "ondskapsfull".

 

Kisen er på en måte helt blåst ut av proporsjoner siden han var fienden i den siste store krigen vi har deltatt i.

 

Tror selv det var en jødeforfølgelse, det er det vel ikke tvil om, men om det var noe særlig verre forfølgelse der enn andre eksempler opp i gjennom i historien tror jeg ikke.

Endret av Shi
Lenke til kommentar

Dette er klart kandidater til historiens største tragedier.

 

Forfølgelse av jøder, øst-europeere og diverse andre grupper er verdenshistoriens mest systematiske. Det finnes ingen verre forfølgelse i omfang og død.

Kommer veldig ned til hvor systematisk de ble død.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...