Gå til innhold

Vet dere om noen høykvalitets spill som kommer 2016/2017?


Gjest

Anbefalte innlegg

Joda vi har Battlefield 1 og Deus Ex.

 

Men jeg savner noe annet også, kanskje et fantasy rollespill ala Oblivion.

 

Savner å se frem til noe hvor man tenker "Wow" når man ser gameplay. Noe som virkelig tar et nytt steg i utvikling. 

 

Husker når TES:Oblivion traileren kom. Grafikken var skikkelig "nextgen" og traileren formidlet at spillet hadde en hel verden en kunne drømme seg vekk i.

 

Nå har vi hatt The Witcher 3, et vanvittig bra spill, og all ære og kudos til utviklerene. "Lille" project red studioet kom med en gamechanger. W3 løfter rpg til et nytt nivå som fikk triple A og store utviklere til å falme. 

 

Hvem og når er neste "store" ? Føler ting står litt stille, og E3 bydde ikke på så mye hvis jeg ikke husker feil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenker du på noe som Final Fantasy XV(15)? 

 

synes det ikke så bra ut nok

Kingdom Come: Deliverance synes jeg ser ganske spennende ut, skal vel komme i perioden tror jeg..

 

ser jo tildels bra ut, merkelig de er i beta. ville tro det der var pre-alpha. animasjonene må de virkelig gjøre noe med hehe, ser ut som autister hele gjengen . men godt tips :)

Lenke til kommentar

 

Tenker du på noe som Final Fantasy XV(15)? 

 

synes det ikke så bra ut nok

Kingdom Come: Deliverance synes jeg ser ganske spennende ut, skal vel komme i perioden tror jeg..

 

ser jo tildels bra ut, merkelig de er i beta. ville tro det der var pre-alpha. animasjonene må de virkelig gjøre noe med hehe, ser ut som autister hele gjengen . men godt tips :)

 

Ja, de har nok en vei å gå før de er ferdige, kickstarter tror jeg. Vet ikke om den linken jeg fant er up to date heller..

Lenke til kommentar

Hjelper en del hvis du sier hva slags system du har. PS? Xbone? PC? :) Hjelper også hvis du sier hva du er på jakt etter. Når du sier "det neste store", mener du neste spill som er hypet til døde, eller neste store du faktisk vil ha? Er ikke mange jeg ser frem til, men for å ta noen.

 

1. No Man's Sky. Kommer på onsdag til PS4 og fredag til PC. Dette bør du absolutt vite hva er, med tanke på hvor hypet det er. :p Fikk det i posten i dag og har testet det en liten stund, og det lover absolutt bra. Har bare surret rundt på en planet, men er en del å gjøre der. Spørsmålet er bare hvor variert gameplayet vil bli. Er allerede enkelte ting som begynte å irritere meg etter noen minutter. Vi trenger f.eks Carbon til det meste, så da er det bare å plaffe løs på alt mulig av planter osv. Men da går jo våpnet tom for ammo, så da trenger vi... mer carbon. Zzzzz...

 

2. Horizon: Zero Dawn. Kommer kun til PS4. Kort sagt et tredjepersons action/adventure satt til en "ny" steinalder, der alle fiendene er roboter. Ser rimelig heftig ut å stå der med en liten bue og sloss mot en robot-tyrannosaur. :p

 

3. Dragon's Quest X. Kom for noen år siden i Japan til Wii og Wii U, men er endelig bekreftet å komme til vesten til PS4 og Nintendo NX. Er stor fan av DQ, så dette blir bra. :)

 

4. Dragon Quest VII og VIII kommer til 3DS i løpet av året, eller tidlig neste år. Dragon Quest XI kommer nok sannsynligvis neste år, men aner ikke til hvilken plattform.

 

5. Crackdown 3. Stor, åpen by der absolutt alt kan ødelegges i PvP. Og da mener jeg absolutt alt. Du kan legge byen i ruiner og stå i en ødemark. I historien er det logisk nok en del ting som ikke kan ødelegges, men også her er det meste knuselig. Kommer kun til XBone.

 

6. Dishonored 2. Vet lite om det, da jeg ikke spilte det første noe særlig. Synes historien var en latterlig klisjé. Men hvem vet? De kan ha forbedret ting i neste, og selve settingen i det første var bra.

 

7. Ghost Recon: Wildlands. Stor, åpen verden, co-op, Ghost Recon. Kan bli tøft.

 

8. Destiny 2. Because... reasons. :p

Endret av Schreiber
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Mafia 3 kommer i oktober. Mafia 2 var et av de mest populære og kritikerroste spillene på PS2, så det er all grunn til å tro dette blir bra. Sjekk ut trailerne.

Var Mafia2 på PS2, eller var det bare en skriveleif? Mener å huske at Mafia1 var på PS2 iallefall, men den versjonen var langt dårligere enn på PC.

 

 

Ah nei, det var generasjonen etter.

Lenke til kommentar

Star Citizen

Neida.

 

Har sett noe videoer av det, men det var noen år siden mener jeg. husker jeg syntes det så lovende ut, men i dag er det vel kanskje ikke så vanvittig? 

Jeg sa Wow til disse kommende spillene her:

Wild

Death Stranding

Wild ligner på far cry primal eller hva det heter, grafikken er vel anno 2011 (skyrim). nei ikke imponert

 

Death Stranding kan jo bli spennende, annonserings videoen var jo episk i seg selv :D

Lenke til kommentar

 

Star Citizen

Neida.

 

Har sett noe videoer av det, men det var noen år siden mener jeg. husker jeg syntes det så lovende ut, men i dag er det vel kanskje ikke så vanvittig? 

 

Star Citizen kan vel knapt bli mer vanvittig.

 

For tiden selger de, blant mye annet, en pakke med virtuelle romskip (for spillet de enda ikke har gitt ut selv om de er halvannet år på overtid og ikke har noen ende i sikte) for over 120 000 NOK...

Endret av Zork
Lenke til kommentar

 

 

Star Citizen

Neida.

 

Har sett noe videoer av det, men det var noen år siden mener jeg. husker jeg syntes det så lovende ut, men i dag er det vel kanskje ikke så vanvittig? 

 

Star Citizen kan vel knapt bli mer vanvittig.

 

For tiden selger de, blant mye annet, en pakke med virtuelle romskip (for spillet de enda ikke har gitt ut selv om de er halvannet år på overtid og ikke har noen ende i sikte) for over 120 000 NOK...

 

Begynner å lure på om du har forlest deg på derek smart propaganda!

Hele prosjekteringen av spillet/simulasjonen ble lagt om siden pengestrømmen var hinsides stor, og i samspill med det store flertall av backers.

Et lignende eksempel skjedde en gang med en villa jeg designet, den var allerede under oppføring når alle planer ble skrapet og et meget kostbart/forsinket prosjekt ble resultatet. Alle var inneforstått med dette siden reglene forandret seg "stor arv" og bygget er ferdig idag med meget fornøyde eiere, så ifølge doktor professor smart tankegang er jeg ansvarlig for en svindel og eierne klin kokos som elsker villaen!  

 

Angående dyre donasjoner etc, ser ikke helt problemet?

Vil du ha en eller annen form for "bakgrunns sjekk" med donasjonene muligens en finansiell førerprøve?

 

Starcitizen vil bli en milepæl på svært mange plan enten du liker det eller ikke, så hvorfor ikke bare legge vekk bitterheten og fokusere på noe du liker?   

Lenke til kommentar

 

 

Star Citizen

Neida.

 

Har sett noe videoer av det, men det var noen år siden mener jeg. husker jeg syntes det så lovende ut, men i dag er det vel kanskje ikke så vanvittig? 

 

Star Citizen kan vel knapt bli mer vanvittig.

 

For tiden selger de, blant mye annet, en pakke med virtuelle romskip (for spillet de enda ikke har gitt ut selv om de er halvannet år på overtid og ikke har noen ende i sikte) for over 120 000 NOK...

 

klikket litt på siden der, skal de ha gary oldman og mark hamill som skuespillere i spillet? neat

Lenke til kommentar

 

 

 

Star Citizen

Neida.

 

Har sett noe videoer av det, men det var noen år siden mener jeg. husker jeg syntes det så lovende ut, men i dag er det vel kanskje ikke så vanvittig? 

 

Star Citizen kan vel knapt bli mer vanvittig.

 

For tiden selger de, blant mye annet, en pakke med virtuelle romskip (for spillet de enda ikke har gitt ut selv om de er halvannet år på overtid og ikke har noen ende i sikte) for over 120 000 NOK...

 

klikket litt på siden der, skal de ha gary oldman og mark hamill som skuespillere i spillet? neat

 

Den delen er mer eller mindre unnagjort, og kommer først.

Heter Squadron 42, selve Universet kommer om min et par år i full utgave, eller det er et pågående prosject så blir aldri helt ferdig så lenge det genereres midler til videre utvikling.

 

De største tekniske hindrene er unnagjort, nettverk er det eneste store som kan ryste båten :)

https://robertsspaceindustries.com/squadron42

Endret av Doffyduck
Lenke til kommentar

Det er vel mer snakk om forventninger enn noe annet, men i noen tilfeller er det rimelig å tro at spillet blir bra. Jeg blir veldig overrasket om ikke Mafia 3 holder høy kvalitet mtp hva utviklerne har gjort før, på samme måte som jeg var sikker på at Uncharted 4 ville være bra. Final Fantasy XV derimot er jeg mer avventende til da S-E har gjort mye rart i det siste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...