Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Født med pigmentflekk?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg har en bak øret. pigmentflekk dog. Sånn hvit sak som en ikke bør få for mye sol på. Fødselsmerke er noe annet.

En pigmentflekk kan ikke være hvit. Hvit hud er mangel på pigment. Det kan oppstå ved en type sopp i huden, vitiligo eller IGH.

En pigmentflekk har en høyere konsentrasjon av pigmenter enn huden ellers og er derfor mørkere.

 

Har man en farget flekk man har hatt fra man ble født kalles det et fødselsmerke. Det finnes flere forskjellige typer og alle er helt ufarlige. Mitt er av typen nevus flammeus.

 

Kan lese litt om pigmentflekker på Lommelegen.no.

Lenke til kommentar

 

Eg har en bak øret. pigmentflekk dog. Sånn hvit sak som en ikke bør få for mye sol på. Fødselsmerke er noe annet.

En pigmentflekk kan ikke være hvit. Hvit hud er mangel på pigment. Det kan oppstå ved en type sopp i huden, vitiligo eller IGH.

En pigmentflekk har en høyere konsentrasjon av pigmenter enn huden ellers og er derfor mørkere.

 

Har man en farget flekk man har hatt fra man ble født kalles det et fødselsmerke. Det finnes flere forskjellige typer og alle er helt ufarlige. Mitt er av typen nevus flammeus.

 

Kan lese litt om pigmentflekker på Lommelegen.no.

Jeg har selv sånn lysebrun flekk ved penisen. Hva kan det være? Det er flekk og jeg tviler veldig at det skyldes noe pga sol.

 

Anonymous poster hash: 34166...7aa

Lenke til kommentar

 

Jeg er født med en på pikken, hele er svart.

Kan man lysne fargen på en slik flekk? Kremer eller noe slik?

 

Anonymous poster hash: 34166...7aa

 

 

Det holder nå. Du har laget over 20 tråder om samme emne på forskjellige forum. 

 

Det du trenger er psykolog, ikke hudlege. Har lest litt over 100 jakketråder fra deg. 

 

Du troller heller ikke, dine besettelser er sykelige og du trenger hjelp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...