Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har sendt dem en mail og spurt hva de holder på med,kan ikke ta dette programmet seriøst så lenge slikt kan hende, det er jo totalt verdiløst.

Da får du fjerne scoren din fra signaturen, da vet du.

:wow::wow::wow:

Hva slags søplesvar er dette? Hva er vitsen med å vise til en score på et program du mener er useriøst og verdiløst?

Vel min score sier nettop veldig mye om programmet i forhold til det som ble oppnådd med en xp 1600+ og et mx kort, nettop derfor har andre brukere mulighet til å sammenligne med sine score.

Min score er nok riktig , men som jeg ser på flere forum så er problemet hos dem som har xp, det må jo da vere disse som bør fjernes inntil dette blir rettet på.

Lenke til kommentar
Har sendt dem en mail og spurt hva de holder på med,kan ikke ta dette programmet seriøst så lenge slikt kan hende, det er jo totalt verdiløst.

Da får du fjerne scoren din fra signaturen, da vet du.

:wow::wow::wow:

Hva slags søplesvar er dette? Hva er vitsen med å vise til en score på et program du mener er useriøst og verdiløst?

Vel min score sier nettop veldig mye om programmet i forhold til det som ble oppnådd med en xp 1600+ og et mx kort, nettop derfor har andre brukere mulighet til å sammenligne med sine score.

Min score er nok riktig , men som jeg ser på flere forum så er problemet hos dem som har xp, det må jo da vere disse som bør fjernes inntil dette blir rettet på.

Hvordan i alle dager kan du sitte og påstå at din score er riktig når programmet helt tydelig inneholder masse feil? Herregud, av og til så lurer jeg litt på hva du driver med.

Lenke til kommentar

Nå er det jo en kjent sak at du liker å kverulere og jeg sier at min score NOK er riktig eller iallefall tilnermet riktig ergo er den noe å rette seg etter, den andre vi snakker om her er derimot ikke riktig, og en annen ting dem som har opplecd bugs i scoren har alle hatt amd maskiner, dermed ser det ut som dette gjelder for dem.

Ser imidlertid ikke at dette er noe å hause seg opp for om min score står eller ikke , da dette ikke spiller noen rolle fra eller til fordi her ligger mange andre.

Jeg har imidlertid valg å ta hele dette programmet med en klype salt inntil vidre, og har dermed valgt å si dette så får andre gjøre hva dem vill.

Lenke til kommentar
Nå er det jo en kjent sak at du liker å kverulere og jeg sier at min score NOK er riktig eller iallefall tilnermet riktig ergo er den noe å rette seg etter, den andre vi snakker om her er derimot ikke riktig, og en annen ting dem som har opplecd bugs i scoren har alle hatt amd maskiner, dermed ser det ut som dette gjelder for dem.

Ser imidlertid ikke at dette er noe å hause seg opp for om min score står eller ikke , da dette ikke spiller noen rolle fra eller til fordi her ligger mange andre.

Jeg har imidlertid valg å ta hele dette programmet med en klype salt inntil vidre, og har dermed valgt å si dette så får andre gjøre hva dem vill.

Kverulerende? Jeg stiller bare et spørsmålstegn ved dine utsagn som er selvmotsigende. Jeg blir også litt småirritert over at en voksen person svarer på innlegg med kun tre smilefjes. Kan du ikke svare meg på følgende: Du sier programmet er useriøst, du tar det med en klype salt osv. Hvorfor bruker du da dette programmet som en referanse? Hvorfor ikke vente til det er fikset, slik at referansen blir riktig?

Endret av BenSin
Lenke til kommentar
Vel ettersom jeg forstår så er det en bug som gjør at den reg enkelte xp er som 2, altså dobbelt av hva du egentlig har.

Har lagt merke til at det er endel XP`er som plutselig scorer dobbelt så bra som

meg når jeg kjører 3,4 GHz... Det er jo ganske usansynlig at det faktisk er tilfellet.

 

Hvorfor skulle det plutselig være sånn i PCMark04 men ikke i PCMark02...

Lenke til kommentar
Heia PCMark04 .. jeg fikk 3500 poeng med:

 

Barton @ 2.55Gh 221*11.5

2x256 BH5 @ 2-2-2-11

GF FX5900 @ 500/1000

 

Nok et program fra futuremark som er HELT på jordet...

Hmm jeg får akkurat samme score som deg... og jeg får også alt for lav. Hadde samme problemet med pcmark02 og husker at du også hadde det?

 

Føler bare på meg at det er noe med minnet... Et eller annet som pcmark fucker opp heh

Lenke til kommentar

Jeg fikk 3917 marks, men jeg tror media testene er avhengig av hvilke filtere du har. Maskinen var klokket til 2,3 (172 x 13,5).

 

PCMark/04 crashet konsekvent med Nimo Codec Pack 8 installert (full installasjon). Jeg tror det var DivX Antifreeze som forårsaket problemene, men er usikker. Min teori: jo færre filtere, jo raskere kjøring, jo høyere poengsum.

 

Skal teste på nytt med en clean install av windows for å se om det kan ha stor betydning for poengsummen.

 

edit> Tredjeparts DirectX/DirectMedia filtere gir store forskjeller i ytelse. Slå dem av før du tester.

edit> Endring av prioritet på PCMark04 prosessen er alfa og omega. Prøv selv.

edit> Tbred CPU'ene scorer vanvittig høyt på multithread testene.

Endret av deviant
Lenke til kommentar

Resultatene for multithread testene dobles dersom du setter prosess prioriteten til realtime/sanntid. Ettersom dette utgjør hele 4 av 10 tester betyr det en del for totalen.

 

Det er ikke gjort noen endringer i konfigurasjon mellom Normal og Realtime testene.

 

Score

 

edit> Endret link til multicompare

Endret av deviant
Lenke til kommentar

Hmm har funnet ut hvorfor jeg får så utrolig dårlig score i pcmark04... (3592)

 

Graphics Memory - 64 Lines

(FPS) 50.4

(FPS) 2312.89

 

Dette er sammenlignet med en annen P4 cpu på 3.2GHz som dere ser så får han over 40x så raskt på den testen som jeg får... meget merkelig.

 

Så hvis det er noen som vet noe om dette problemet så er det bare å si ifra. Var forresten video testene jeg fikk meget dårlig på i PCmark02 og

 

 

Fikk dårlig på alle de videotestene i PCmark02 omtrent 20x treigere enn en tilsvarende maskin. Ser ut som det trolig er et eller annet feil med hvordan programmet oppfatter grafikkortet mitt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...