Gå til innhold

Anbefalte innlegg

med min AMD Athlon XP 1600+ cpu på 1,4 ghz og 768 mb sd-ram + ett suggent geforce 4 mx440 fikk jeg 6772 :D

Det kan jeg fortelle deg at det fikk du ikke, har du link til den scoren :wow:

Den ligger ikke på futuremark iallefall, du er ikke sikke på at det var 1772 du fikk :laugh: Liten vits i å prøve å bløffe det slår som regel tilbake på en selv :cry:

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har sendt dem en mail og spurt hva de holder på med,kan ikke ta dette programmet seriøst så lenge slikt kan hende, det er jo totalt verdiløst.

Da får du fjerne scoren din fra signaturen, da vet du.

:wow::wow::wow:

Hva slags søplesvar er dette? Hva er vitsen med å vise til en score på et program du mener er useriøst og verdiløst?

Endret av BenSin
Lenke til kommentar
Har sendt dem en mail og spurt hva de holder på med,kan ikke ta dette programmet seriøst så lenge slikt kan hende, det er jo totalt verdiløst.

Da får du fjerne scoren din fra signaturen, da vet du.

:wow::wow::wow:

Hva slags søplesvar er dette? Hva er vitsen med å vise til en score på et program du mener er useriøst og verdiløst?

kunne ikke vært mer enig. programmet er tydeligvis en stor bug.

Lenke til kommentar

Jeg fikk 3480..... :no:

 

2.33Ghz Thoroughbred (310Mhz FSB), 512MB 2-2-2-5 minne... Radeon 9800 PRO stock clock... 7200rpm disk... :cry:

 

Den aborter innimellom, og når jeg trykker compare kræsjer den bare. Dessuten tror jeg ikke den kjører alle testene... alle sier det tar så lang tid, men det tok bare noen få minutter.

 

Her er det noe muffins ute og går... Vennox, skal vi bytte score? :thumbs:

Endret av Vanessa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...