Gå til innhold

Fantasy Premier League 16/17

Maefteda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opprettet ny liga på jobb idag. Jobbliga altså. Vil poengene vi har frem til og med runde 8 nulles internt i ligaen slik at vi starter på null der?

Jeg tror du starter på hvor mange poeng dere har nå.

Mener det skal gå an å velge, men mulig jeg tar feil

Skrevet

Jeg har to spillere som på laget som ikke spilte. Hva skjer med benken nå? Jeg har ikke fått poeng for innbytterne som vel tar de to plassene, men det kommer kanskje etter at runden er avsluttet eller noe?

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Om Chelsea holder nullen og Costa netter så snakker vi mild poengfangst.

Gjest bruker-343576
Skrevet

Endelig gjorde jeg noen gode valg. Mané som kaptein lønnet seg godt  :)

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Solgte Mané foran runden. :) kjørte wild card og han måtte dessverre ryke,men vant h2h likevel :)

Skrevet

Få inn Firmino eller Walcott? Tror det blir mange Arsenal-mål på lørdag, men Liverpool har et enklere kampprogram fremover. Jeg har Coutinho, Mané og Bellerin, så altså ingen offensive Arsenal-spillere. Et alternativ er også Chadli, men WBA har tøft program fremover.

Skrevet

Om du har Coutinho og Mané, så er det galskap å triple offensivt på liverpool (eller ka som helst lag egentlig). Mi meining så klart. I tillegg er vel også Walcott (enda) billigare enn Firmino.

Skrevet (endret)

Har lyst å kvitte meg med Antonio, men hvem skal jeg erstatte med? Foruten ham har jeg allen, lallana, wlacott, wanyama.

Selger jeg Antonio har jeg 7.5 på konto.

Tenker på shaquiri, matic, men det finnes kanskje bedre alternativ?

Endret av rsun
Skrevet

Tadic har statsa, men ikkje poenga. Eg trur det løsner der etterkvart, men ja, kan jo bli fullstendig choke også =)

Chadli har vel vore god etter overgang til wba, men enig i at fixtures ikkje nødvendigvis tilseier kjøp.

Matic og Shaquiri har vel ikkje vore notoriske poengjegarar i fantasy før, men det kan såklart snu seg. Er dog usikker på om Matic nokensinne får ei så offensiv rolle.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Hvem som kaptein, walcott eller capoue?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...