Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jente på jobben. Jeg er 19. Hun er 26.


Anbefalte innlegg

Hallo dere. Jeg er gutt på 19 og har sesong-jobb Denne jenta jobber stortsett på dette stedet. Arbeidsplassen min er et sted som er fylt med vikarer på sommern. Det er veldig sjeldent jeg blir interessert i slike jenter. Vanligvis liker jeg fjortiss jenter med deilige lår og rumpe. Denne jenta har en sånn utstråling, selvom jeg sjeldent ser henne smile. Hun er slank, og jeg har aldri hørt henne snakke, annet en engang hvor hun sa hade til en kollega av meg. Jeg liker å skikke bort, det er deilig å se den søte kroppen, ansiktet. hun er ikke en 10er jente utseendemessig, men veldig søt.

 

Hun er egentlig en veldig stille, sjenert person kan man si. En som ikke snakker så veldig mye, ser henne mye for seg selv når hun arbeider. Vanligvis går man rundt for å prate, men hun virker mer som en sevstendig jente. Det er noe ved henne jeg liker, men ikke kan sette fingeren på. som sagt, Utseende er ikke det beste, men det virker vedig søtt(!), oxcytosin flommer over hele hjernen hver gang jeg tar en skikk. Vakkert. Hun virker rett og slett som kjærestemateriale. Og vi har jo egentlig mange av de samme interessene da, hun studerte biologi i tre år og jeg studerer medisin..

 

Problemet er at hun har type. Hva hvis hun ikke liker typen sin? Hahaha. Hva skal jeg gjøre? Skal jeg bare holde meg til å kikke bort på henne, og droppe disse tankene jeg leker med? Hun er en av de sjeldne. 



Anonymous poster hash: c738d...17f
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du nå skulle klare å kapre henne, er ditt største problem at du må ta høyde for familieplaner hos jenta. Og hun vil nok ikke vente til du er "gammel nok", klokken hennes tikker fortere enn din. 

Kanskje det egentlig er bedre at menn prøver seg på eldre damer. Vi lever jo jevnt over kortere, så det kunne ført til mindre gamlis-ensomhet...

Lenke til kommentar

 

Du virker veldig opptatt av utseende TS og denne jenta er "bare" søt. Noe sier meg at du hadde dumpet henne så fort du hadde fått pult henne et par tre ganger.

hva har det med saken å gjøre? 

 

 

Det har vel med saken å gjøre at om det er tilfellet, så virker det som endel unødvendig bry å prøve seg på noen som har kjæreste?

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...