Gå til innhold

Blizzard ser på hva de kan gjøre med Widowmaker


Anbefalte innlegg

Gang på gang så blir ting nerfet og gang på gang så ødelegges spill mer og mer for hver nerf som kommer, skjønner ikke at ting bare kan være som de er, men det vitner jo om at de som lager spill ikke en gang ta høyde for den minste ting heller, men jeg hater at ting endre gang etter gang også.

I enkelte spill så må man nesten lære seg å spille helt på nytt igjen når de nerfer ting nedom og hjem.

Hvorfor ikke bare la ting være som de er så kan de som whiner bare gi faen i å spille, problem solved.

 

 

Kan det hende du spiller for mye og ikke tilhører flertallet som utviklerne fokuserer på?

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Gang på gang så blir ting nerfet og gang på gang så ødelegges spill mer og mer for hver nerf som kommer, skjønner ikke at ting bare kan være som de er, men det vitner jo om at de som lager spill ikke en gang ta høyde for den minste ting heller, men jeg hater at ting endre gang etter gang også.

I enkelte spill så må man nesten lære seg å spille helt på nytt igjen når de nerfer ting nedom og hjem.

Hvorfor ikke bare la ting være som de er så kan de som whiner bare gi faen i å spille, problem solved.

 

Jeg er enig, særlig i forhold til Overwatch. Hver karakter har sine fordeler og ulemper, til og med Bastion. Hvis folk synes det er vanskelig å møte Widowmaker på slagmarken, burde de eventuelt se på hva de kan gjøre annerledes. I Overwatch så er det også slik at du kan være nødt til å bytte karakteren ettersom hvordan kampen utvikler seg.

Noen karakterer passer bedre til en offensiv rolle enn andre.

Det er ingen som krangler på det, og hele poenget med spillet er at man må tilpasse spillestil og valg av helt etter hva oppdraget er, hvordan motstanderen spiller, og med hvilke helter.

 

Problemer i slike spill oppstår når en figur har for store fordeler sett opp mot ulempene, og i tillegg kanskje blir for god i for mange situasjoner og mot for mange motstandstyper.

 

Jeg plages ikke nevneverdig med WM selv, men det er noen matcher der effektiviteten blir i overkant. Greit nok at det krever litt av spilleren av WM for å oppnå det, men det kreves ikke så veldig mye. Og selv om det skulle kreves mye skills og oppnå full effektivitet, så vil det være ødeleggende for spillet om full effektivitet i alt for stor grad overgår alt annet. Det blir da ikke moro å spille for andre enn de som spiller disse figurene, og spillet vil snart miste spillere.

 

Utvikler må derfor balansere spillet slik at spillere med samme ferdigheter har omtrent like stor sjanse selv om begge ikke bruker samme figur. Skjønner ikke at dette er vanskelig å forstå og akseptere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Gang på gang så blir ting nerfet og gang på gang så ødelegges spill mer og mer for hver nerf som kommer, skjønner ikke at ting bare kan være som de er, men det vitner jo om at de som lager spill ikke en gang ta høyde for den minste ting heller, men jeg hater at ting endre gang etter gang også.

I enkelte spill så må man nesten lære seg å spille helt på nytt igjen når de nerfer ting nedom og hjem.

Hvorfor ikke bare la ting være som de er så kan de som whiner bare gi faen i å spille, problem solved.

 

Ødelegges spill? normalt er vel disse justeringene et forsøk på å "reparere" spill. Ting som du kanskje ikke kan se feil med, men som de sannsynligvis har mye bedre tall på en du.

 

Forsåvidt så kan vel du slutte å 'whine' og bare gi faen i å spille, men hva vet vel jeg ;)

Enkelt å gjennomskue at han liker den karakteren som blir nerfa. Folk er simple og egoistiske på den måten. Sånn er det i WoW også.

Lenke til kommentar

Problemet er vel at en hel generasjon spillere er vant til å få det som de vil bare de hyler høyt nok. Hvis ikke så har de en rettferdiggjøring for seg selv til å installere en eller annen cheat.

 

Foreløpig er jo akkurat denne kommentartråden relativt hyggelig i forhold til hva man ser i tilsvarende fora.

 

 

Velkommen til et nytt CoD/Cs-Community....lykke til

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skjønner ikke problemet. Når man oppdager en widowmaker, må man helt enkelt springe mot, hoppe unna ev. skudd, være litt uforutsigbar, springe nærmere, og deretter pepre henne ned når man er nærme nok. Det er bare folk som ikke gidder å gå fra actionpunktet og gå HELE VEIEN til widowmakern som klager. Ofte må man finne en vei opp trapper og sånn, og det er jo bare så døvt azza.

Endret av Stoltenberg
Lenke til kommentar

Har ikke engang prøvd dette spillet, jeg bare bemerker hva som også skjer i andre spill, btw dårlig forsøk på herske teknikk Frozenthai, gud du er patetisk.

Regner med at du er den som blir eid av slike spillere, lol.

 

Det er jo tydelig at de som whiner høyest er jo de som blir eid av de som spiller, ikke rart at de som spiller whiner da når noobs ikke kan kontre det som skjer.

 

cricri

 

Oi, går rett på du.

Var ikke engang i tankene mine å bedrive slike herske teknikker mot deg, men takk for kreditten?

var vel heller et lite forsøk på vise at det kunne være en litt kortsiktig kommentar, og kan brukes begge veier.

 

Har heller ikke spilt Overwatch, og finner sjeldent viljen til å spille mye lenger selv, men det virket som om du gjorde det og muligens med disse "OP" karakterene fra din første kommentar.

 

No hard feelings' fra min side.

Lenke til kommentar

Gang på gang så blir ting nerfet og gang på gang så ødelegges spill mer og mer for hver nerf som kommer, skjønner ikke at ting bare kan være som de er, men det vitner jo om at de som lager spill ikke en gang ta høyde for den minste ting heller, men jeg hater at ting endre gang etter gang også.

I enkelte spill så må man nesten lære seg å spille helt på nytt igjen når de nerfer ting nedom og hjem.

Hvorfor ikke bare la ting være som de er så kan de som whiner bare gi faen i å spille, problem solved.

 

Kanskje du skulle holdt kjeft og spilt någet annet enn bare: McCree, Hanzo og Widowmaker?

Det er tydelig at du føler deg truffet av det faktum at Blizzard hard tenkt å BALANSERE helter.

Lenke til kommentar

 

En ting de kan gjøre er å øke "charge" tiden på sniperen. Hadde sikkert vært nok.

Enig, den skyter rett og slett for fort som det er nå.

 

 

Eventuelt gjøre det slik at du kun får skutt når den er fullt ladet. Når jeg spiller Widowmaker så er det ekstremt tilfredstillende å knerte folk med 100% charged og headshot, men hvis du kun får bodyshot så kan du lett finishe dem med ett "uladet" skudd i kroppen som føles litt kjipt.

 

Overaskende nok synes jeg Mercy sin pistol er en rask og artig måte å knerte Widowmakers på. Siden skuddene går tregt så kan man line opp headshots og en stasjonær Widowmaker som er scopet vil ikke få med seg hva som har skjedd før hun er dau.

 

Noen som flanker er også en måte å kvitte seg med Widowmaker på, eller en Pharah som skyter en concussive blast som dytter henne vekk fra stillingen sin. Folk må bli bedre til å se mulighetene andre chars har til å eliminere henne.

 

Selv synes jeg Overwatch er ett utrolig morsomt spill og rimelig velbalansert "out the gate".

 

Er selv ikke noe stor fan av nerfing med mindre det er et ekstremt tilfelle.

 

Forsiktig når man spikker på tømmerstokken.. til slutt sitter man igjen med en tannpirker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...