Gå til innhold

EM 2016: Odds- og tippetråd


ApeInSpace

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

200 kr risikofritt på Unibet også.

 

Endelig er det EM i fotball og det er nok av kamper å spille på! Hos Unibet lar vi deg nå spille helt risikofritt for 200,- kroner! Skulle du være uheldig og tape det første spillet ditt, refunderer vi innsatsen din på 200,- kroner i cash innen 72 timer etter at spillet er avgjort.

Tilbudet er kun gyldig en gang per spiller, men du velger selv hvilken kamp du vil bruke tilbudet på: Frankrike - Romania, Sverige - Belgia, en kvartfinale eller finalen.

Pass på at spillet du plasserer må ha nøyaktig 200,- kroner i innsats.

 

Slik virker det:

- Plasser et spill med nøyaktig 200,- kr i innsats på valgfri kamp (Frankrike - Romania, Sverige - Belgia, en kvartfinale eller finalen)

- Hvis ditt spill første spill taper vil vi refundere innsatsen din på 200,- kroner i cash

- Tilbudet er kun gyldig en gang per spiller

Lenke til kommentar

Jeg prøver å forstå betingelsene for risikofritt spill hos Betsson:

 

 

 

De risikofrie spillene er tilgjengelig på alle enheter når du har mer penger på konto enn verdien på det risikofrie spillet,  

 

Vil det da si at jeg må ha 201kr på konto (1kr mer enn det jeg satser), eller 371kr på konto da 200kr * 1.85 odds = 370?

 

Altså hva er "verdien av spillet"?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

04a76f3f333a426aedb30c85d79db931.png

 

Var dessverre halveis dritings når jeg la inn denne, hjernen min hadde glemt at England er fullstendig ubrukelig i mesterskap.

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...