Gå til innhold

Dalai Lama - Europa bør returnere flyktningene før det blir til Eurabia


Anbefalte innlegg

http://www.nettavisen.no/nyheter/dalai-lama--for-mange-flyktninger-i-europa/3423229665.html

Europa har tatt imot for mange flyktninger, mener Dalai Lama. Eksiltibetaneren sier flyktningene på sikt må vende «hjem».

– Også fra et moralsk ståsted mener jeg at flyktninger bare burde tas imot på midlertidig basis. Målet burde være at de vender tilbake og hjelper til med å bygge opp sine land, sier buddhistmunken.

Dalai Lama håper selv å kunne vende hjem etter over et halvt århundre i eksil.




Så... Er Dalai Lama rasist? Islamofob? En fyr med et fælt menneskesyn?

Venter i spenning på at noen skal forsøke å myrde den moralske karakteren hans.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Person 1: Asylsøkere er menneskelig avskum! Hevnangrep mot tilfeldige folk som ser ut som muslimer er greit! Uten hvite ville verden revertert til steinalderen!

 

Normal person: Hei, det der er rimelig rasistisk.

 

Person 1: Hvorfor er alle som ikke vil ha fri innvandring rasister? Er Dalei Lama rasist? Ville Jesus vært rasist? PK-KULTURMARXIST-LANDSFORRÆDER-BAREVENTÅSE!!!!

 

Normal person: ...

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Person 1: Asylsøkere er menneskelig avskum! Hevnangrep mot tilfeldige folk som ser ut som muslimer er greit! Uten hvite ville verden revertert til steinalderen!

 

Normal person: Hei, det der er rimelig rasistisk.

 

Person 1: Hvorfor er alle som ikke vil ha fri innvandring rasister? Er Dalei Lama rasist? Ville Jesus vært rasist? PK-KULTURMARXIST-LANDSFORRÆDER-BAREVENTÅSE!!!!

 

Normal person: ...

 

Normal person: – Fra et moralsk ståsted mener jeg at flyktninger bare burde tas imot på midlertidig basis. Målet burde være at de vender tilbake og hjelper til med å bygge opp sine land

 

Hva Sheasy hørte: Asylsøkere er menneskelig avskum! Hevnangrep mot tilfeldige folk som ser ut som muslimer er greit! Uten hvite ville verden revertert til steinalderen!

  • Liker 7
Lenke til kommentar

[...]

Her er det riktignok "hvit kultur", ikke "hvite". Men, det er i en kontekst hvor hvite mennesker forsvinner pga for lave fødselstall. Så, ingen hvit kultur betyr tilbake til steinalderen, og ingen hvite betyr ingen hvit kultur. Ergo, ingen hvite betyr tilbake til steinalderen.

 

Man går til store lengder for å forsøke å bevare andre kulturer og minoriteter. Tror du muslimene som tar over for oss kommer til å gi oss samme muligheten?

 

Verden blir et dårligere sted uten hvite kulturer. Uten vestlig kultur sklir verden tilbake inn i steinalderen.

Avskum:

 

Det må bli slutt på å dele ut norske statsborgerskap i øst og vest og det bør knyttes langt større forventninger og krav. Vi må slutte å ta inn verdens avskum og tro at dette ikke vil gi utslag om vi duller nok med dem.

Hevnangrep: Kontekst er overgrepene i Köln. En drøy uke senere ble en gruppe mennesker med arabisk utseende overfalt, etter en Facebook-organisert "menneskejakt". Diverse folk forsvarte dette, og en bruker stilte da spørsmål om det ville gjeldt slik om det var snakk om nordmenn. Svar:

 

Det ville være fullt forståelig, om en stor andel nordmenn oppførte seg slik, ja.

 

Du synes ikke det er litt rart at "flyktningene" har samme holdninger som regimene de "flyktet" ifra da?

misanthrope synes altså det er fullt forståelig at tilfeldige folk med arabisk utseende ble overfalt.

 

Det er på grunn av slike utsagn folk som trådstarter blir kalt rasister. Fordi de er ekstreme, motbydelige rasister som forsvarer vold og dehumaniserer folkegrupper. At vanlige folk som er misfornøyde med dagens innvandringspolitikk stiller seg i kø for å bli fornærmet over at slike folk blir kalt rasister er latterlig.

 

Fornøyd?

Endret av Sheasy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

(Jeg er ikke rasist).

Hva med å lære seg Norsk og ta avstand fra islam?
Dem flykter jo svært ofte fra land med islam og sharia som
selve "styresettet",  så hvorfor tar de med seg faenskapen hit?
Ingen vil ikke ha det her, men likevel forventer dem at vi skal godta det?

Hvis dem virkelig ønsker en ny og fredelig fremtid,

da burde dem ikke ha problemer med å forlate sin
gamle og voldelige fortid.
 

Endret av Thousand
  • Liker 1
Lenke til kommentar

(Jeg er ikke rasist).

 

 

 

Man skal ikke trenge unnskylde seg for å ha meninger om innvandring ved å understreke at man slettes ikke er en rasist. Desverre har det blitt sånn, spesielt i debatter der folk har fullt navn. Vi nordmenn er mer redd for å bli stempla som rasister enn å ivareta egne interesser.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dalai Lama har et politisk motiv for dette. Tibetanerne er en liten folkegruppe og tibetansk kultur er i ferd med å bli druknet av han-kinesisk innvandring. Kinesiske myndigheter bruker innvandring til Tibet for å gjøre regionen til en del av Kina for all fremtid. Det ville virket veldig rart hvis Dalai Lama var for innvandring til Europa, men imot innvandring til Tibet.

Lenke til kommentar

Jeg som bor midt mellom to innvandrertunge områder i Oslo ser det år for år og har gjort det så lenge jeg har levd. Jeg bor mellom Søndre Nordstrand og Groruddalen og har bodd her så lenge jeg har levd. Ingen kan komme og fortelle meg at det ikke er segregering og islamisering på gang.

Endret av misanthrope
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er det vel ingen som påstår, eller kan påstå. De demografiske skillelinjene i Oslo kommer man ikke bort fra. Folk har en tendens til å finne trygghet i bo sammen med sine egne når de flytter utenlands, nordmenn også, men det blir først et problem når de etniske skillelinjene overlapper med sosiale ulikheter. Det har Norge og Oslo vært flinkere til å unngå enn Sverige eller Frankrike.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...