Gå til innhold

No Man’s Sky er offisielt utsatt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I prinsippet enig med deg Belfaborac, men PS4 som plattform muliggjør etterfiksing. Men, dersom det er virkelig store feil med et produkt, så kan jeg forstå at ting holdes tilbake.

 

Ingenting var som spill til gamle konsoller som Commodore 64 og eldre Playstationgenerasjon uten nettverk og den moderne muligheten for å feilfikse ting. Da ble spill som regel skikkelig kodet, for ellers så ville det straffe seg og være nesten uopprettelig.

 

Husker et dårlig kodet Commodore 64-spill, selv om det var sjeldent å oppleve bugs der. Når opplevelsen i Commodore 64 ble lik som om man brukte Windows 3.11 (les: freeze), så blir det et ubrukelig produkt.

Endret av G
Lenke til kommentar

Sant nok, det meste var bedre før (ref: bestefar).  Jeg husker ingen bugs el.l. fra tiden da jeg eide en ZX Spectrum, men på den annen side var det plenty problemer å finne på Oric-1.  Naturlig nok forsåvidt, siden jeg der måtte programmere det meste selv og aldri helt ble noen kløpper på Basic.

Endret av Belfaborac
Lenke til kommentar

Veldig bra. Det har blitt en altfor stygg trend å gi ut spill som ikke er ordentlig ferdige, fordi det er så lett å tenke at "det er jo bare å patche det". Når du gir ut et spill som folk betaler for, så skal det være en ferdig, fullverdig spillopplevelse. Så tommel opp for avgjørelsen, og da er det bare å smøre seg med tålmodighet litt til. :)

Lenke til kommentar

Utsettelser er bra, men ikke alltid et godt tegn. Noen ganger betyr "vi må finpusse spillet" egentlig "vi har noen game-breaking bugs vi sliter med å bli kvitt", for det slippes jo også spill som selv etter utsettelser ikke kan anses som ferdige. Hva som er tilfellet denne gangen får tiden vise.

Lenke til kommentar

Når spill utsettes på grunn av problemer får man stort sett vite på forhånd hvor bikkja ligger begravet.  Om ikke utvilker er ærlig på det, så kommer det stort sett frem likevel.  Har ikke hørt tale om problemer med No Man's Sky så jeg tviler, men det er selvsagt mulig at de er bedre på å holde på ubehagelige hemmeligheter enn de fleste.

Lenke til kommentar

Glimrende.  Alltid en god ting når folk bruker den tiden som er nødvendig for at produktet som slippes faktisk er ferdig og ikke fremdeles en beta, som blir mer og mer vanlig.

 

Watch Dogs spillet ble også utsatt opp til flere ganger. Og det gjorde ikke spillet merkverdig bedre av den grunn.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...