Gå til innhold

Hva kan jeg selge min iphone 6s for?


Anbefalte innlegg

Jeg har en iphone 6s, 64 gb, rosegold med knust skjerm jeg ønsker og selge, hvor mye kan jeg ta for den med knust skjerm og hva kan jeg ta for den om jeg fikser skjermen?

 

Er noen små bruksriper nederst på siden på høyre side og øverst side til venstre. Alt fungere 100% på den.

 

Dersom jeg selger den til fremmede, skrur av "finn iphone", imessage og resetter den til fabrikk kan de da finne opp noe av det som er slettet fra telefonen?

(Paranoid jeg?, neida??)

 

Kjøpt oktober 2015!

Endret av Miss_star
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9

Nypris minus et par tusen minus prisen for skjermbytte minus pruting. Jeg sjekket nettopp på finn.no, men prisingen der var ikke lett å bli klok på, folk forlanger ofte pris tett opp mot nypris, og det får de f..n ikke

Lenke til kommentar

Nypris minus et par tusen minus prisen for skjermbytte minus pruting. Jeg sjekket nettopp på finn.no, men prisingen der var ikke lett å bli klok på, folk forlanger ofte pris tett opp mot nypris, og det får de f..n ikke

Prøvde å sjekke finn selv også men var ganske vanskelig å finne ut av da det varierte så veldig. Ønsker ikkje og ta for mye men heller ikke og bli "lurt"? Derfor håper jeg noen har en anelse peiling ?

Endret av Miss_star
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Det kan også ha litt å si hvor du bor og hvor mange som tar kontakt. Jeg har fått helt idiotiske bud på telefoner jeg har villet selge, og har ofte tatt en hvit løgn med å si at jeg har fått et veldig godt bud. Om ikke annet så stopper det kjeften på idiotene. Hvis du har kvittering, original emballasje og utstyr så trekker det opp. Mange som handler på Finn gjør det for å videreselge og de prøver å presse prisene ned. Det er lenge siden jeg har solgt telefon til etniske nordmenn, for å si det sånn.

Lenke til kommentar

Aha. Ja selger den ikke for altfor billig heller, er ikke avengig av det. Men er selvfølgelig dumt å ha den liggende for å si det mildt. Har vurdert type greenphones men regner med det lønner seg mer å selge privat?

 

Jeg er bare redd jeg ikke får slettet alt og at noe kan sporer oss ? men det er bare tull sikkert ?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Hadde den vært helt strøken ville du nok fått ca 6.000 for den. Snakker av erfaring. 

 

Knust skjerm trekker jo litt ned, så avhengig av hva annet som følger/ikke følger med, må du nok legge deg på 4.000 kr og håpe.

Lenke til kommentar

Hadde den vært helt strøken ville du nok fått ca 6.000 for den. Snakker av erfaring.

 

Knust skjerm trekker jo litt ned, så avhengig av hva annet som følger/ikke følger med, må du nok legge deg på 4.000 kr og håpe.

Da har jeg nok tenkt nokså greit. Om den går for 6000 om den fikses eller om den går for 4000 kr med knust skjerm er ett fett da det koster 2000 å fikse. Takk for svar ?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Jeg tror det er lettere å selge den etter at den er reparert. Det er ingen jenter som går på byen uten å sminke seg, fordi de tror de kan vente med det til etter at de har funnet Mr. Right.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...