Gå til innhold

starte nettbutikk, hva bør jeg tenke på?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis dere vil at jeg skal være mer presis så skal jeg åpne nettbutikk for kurdere (Nord-Irak). Det er over 1 million kurdere i Europa. Kurdere er veldig nasjonalistiske og kurdernes soldater (hær, som heter peshmerga) er veldig hellig for kurdere. Man ser på Peshmergaen som noe av det viktigste vi har. Nå er peshmergaen en av de eneste som har ordentlig krig mot IS. Kurdere er veldig kampvillige og jeg kan benytte dette til å selge Peshmerga-T shirt til kurdere. Eller kurdiske ting på klærne.

Lenke til kommentar

Du kan begynne med dropshipping, man kan tjene noen hundre lapper i uken til noen hundre tusenlapper i uken.

Det eneste du trenger å gjøre er å logge deg inn på weebly.com som er en enkel nettside lager. så kan du lage en nettside som du kan gå inn en avtale med en dropshipper som gjør at hver gang noen trykker på kjøp, vil du få en melding så sender du den til droppshipperen så vil droppshipperen ha litt penger (ikke mye)så sender den det automatisk til kunden fordi det er han som lager varene så det er viktig å velge riktig dropshipper med de riktige varen i riktig land, vips når droppshipperen får meldingen får du penger! Så enkelt du trenger bare å videresende en Mail. Du kan Google litt om dropshipping.

Og et tips: få varen til å se kvalitetssikker ut, og husk at du kan gå inn avtale med en dropshipper på andre siden av jordkloden!

Lenke til kommentar

Du kan begynne med dropshipping, man kan tjene noen hundre lapper i uken til noen hundre tusenlapper i uken.

Det eneste du trenger å gjøre er å logge deg inn på weebly.com som er en enkel nettside lager. så kan du lage en nettside som du kan gå inn en avtale med en dropshipper som gjør at hver gang noen trykker på kjøp, vil du få en melding så sender du den til droppshipperen så vil droppshipperen ha litt penger (ikke mye)så sender den det automatisk til kunden fordi det er han som lager varene så det er viktig å velge riktig dropshipper med de riktige varen i riktig land, vips når droppshipperen får meldingen får du penger! Så enkelt du trenger bare å videresende en Mail. Du kan Google litt om dropshipping.

Og et tips: få varen til å se kvalitetssikker ut, og husk at du kan gå inn avtale med en dropshipper på andre siden av jordkloden!

Har tenkt til å ha egne design på klær. Kan dropshippere produsere varene? Litt vanskelig å finne en bra dropshipper. Vil ha varene fra Kina/India.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...