Lifeform Skrevet 19. mai 2016 Skrevet 19. mai 2016 Hei, Jeg klarte knuse baksiden av min nye Samsung 7 Edge. Peil på om det er noen verksted her i Oslo som kan rep. denne på en grei og rimelig måte?
Avean Skrevet 19. mai 2016 Skrevet 19. mai 2016 Jeg gjorde det på Digital Impuls i Trondheim, dem har butikk i Oslo også. Heldigvis mye billigere enn Sony. 600kr for nytt deksel + arbeid. Meget fornøyd.Var 4000kr for å reparere gamle sony telefonen min sist jeg knuste den
Merko Skrevet 19. mai 2016 Skrevet 19. mai 2016 Hei, Jeg klarte knuse baksiden av min nye Samsung 7 Edge. Peil på om det er noen verksted her i Oslo som kan rep. denne på en grei og rimelig måte? Autorisert Samsung verksted tar iallefall rundt 1085,- Jeg gjorde det på Digital Impuls i Trondheim, dem har butikk i Oslo også. Heldigvis mye billigere enn Sony. 600kr for nytt deksel + arbeid. Meget fornøyd.Var 4000kr for å reparere gamle sony telefonen min sist jeg knuste den Hørtes noe dyrt ut for bakdeksel. Hos autoriserte sony verksteder, så ligger de på ca 700-900kr inkl arbeid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå