Gå til innhold

NRK-filmteam angrepet gjentatte ganger av innvandrere i Sverige


Anbefalte innlegg

I Norge driver vi fortsatt og gratulerer oss selv med at "vi ikke har slike parallellsamfunn", og både NRK og PST-sjefen har snakket om det i går og i dag. Men vi ser jo begynnelsene. Og i Norge kaster vi penger på problemene våre og passifiserer de ukultiverte på den måten. Det kan ikke fortsette i all fremtid. Da går velferdsstaten snart dukken og tar med seg hundretusenvis av etniske nordmenn som har gjort seg fortjent og forventer støtte ifra den. Det blir farlig for hele den norske samfunnskontrakten.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det som bekymrer meg er at det virker som om politikerne tenker at så lenge de ikke gjør det samme som Sverige så går dette helt fint. Samtidig som at de har ingen aning om hvor grensa går. Det eneste vi da vet er at det ikke kommer til å gå til helvete like kjapt som det har gjort i Sverige, men hva med 25 år frem i tid? 50 år? 100 år?

 

Det er synd demokratiet ikke strekker seg så langt at vi kan få en folkeavstemning på store temaer som dette. Jeg er rimelig sikker på at et stort flertall av Norges befolkning ikke ønsker økt innvandring. Om folk får være ærlige uten å bli stemplet som rasister så tror jeg faktisk et stort flertall ønsker null innvandring fra Midtøsten og Afrika, og jeg klandrer i hvert fall ingen som tenker sånn. Det er ikke bare det at vi er så forskjellige at vi kanskje ikke går overens, men hva skal de egentlig leve av? Når jobbene som nordmenn ikke vil ha er tatt, og det kommer nye innvandrere til landet, hva skal de leve av? Det som skjer i Sverige er skummelt, og det virker som om Europa er for snilt når det gjelder innvandring. Vi ønsker å hjelpe, men ser tydeligvis ikke problemene det fører med seg, før det er for sent.

 

Når jeg ser gjengen som styrer Norge i dag så er jeg søren meg ikke sikker på at de vet hva de holder på med. Og da snakker jeg ikke om spesifikke partier, men den norske politikeren generelt sett.

Lenke til kommentar

Dette står i stor kontrast til for eksempel Vänsterpartiet i Sverige, som forklarer disse stygge episodene med uhøflige journalister og mangel på fritidstilbud for de kriminelle ungdommene ...

Snakk om satan, så kommer han...

 

Ikke grenser for hva disse kommunistene kan lire av seg...

Lenke til kommentar

Sverige, galskapens land, er ikke lenger et reise alternativ for meg, like lite som det frister å reise til pakistan og saudi arabia.

 

Bor halvannen times kjøring unna grensa, så det eneste som frister i Sverige finner jeg på Systembolaget.

 

Tenk på hvordan de har rasert et så fredelig og fint land som Sverige faktisk var.. Trist og leit.

Endret av Simkin
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det jeg tror vi må ha i hodet er at det i hovedsak er 3 ting som skaper ekstremisme, fattigdom og arbeidsledighet ved siden av mangel på kunnskap.

Ved å forsøke å holde noen mennesker utenfor disse grunnleggende for oss "selvfølgeligheter" forsterker vi bare problemene.

 

Mennesker som selv har det bra lager ikke faenskap med mindre de har et psykisk problem ved siden av.

Endret av trn100
Lenke til kommentar

 

Mennesker som selv har det bra lager ikke faenskap med mindre de har et psykisk problem ved siden av.

 

Jeg er enig om vi kan kategorisere religion som et psykisk problem.

 

 

Som når noen som i utgangspunktet er motstandere av religion plutselig forandrer mening rett før de selv eller noen andre i familien pakker snippesken?

Lenke til kommentar

 

Problemet med Rinkeby++ er ikke innvandring og religion, det er at vi har et tafatt politi som ikke gidder å gjøre jobben sin.

Andre steder i verden har man områder som styres av narkotikakarteller, mafia, bander++

 

I Norge er Brugata nå et "tapt" område. Hvorfor tillater vi at politiet ikke gjør jobben sin?

 

Brugata ett tapt område var å dra det langt. Skal ikke påstå det er veldig romantisk neddi der akkurat men vil ikke si samfunnet har tapt fordi byens løse fugler samler seg rundtomkring der av mangel på andre steder å være. Går forbi der nesten hver dag og om det ikke er politi på stedet så er det vektere der, så eneste taperne jeg ser her er de stakkars narkisene.

 

Forøvrig fint lite Islamister å se da, dårlig med den slags i narkomiljøet.. :p

Narkosalget har jo egentlig bare blitt flyttet fra Oslo S / Plata til Brugata. På åttitallet holdt de narkomane til i Slottsparken. Ganske utrolig, egentlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...