Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Interessert i yngre jenter


Anbefalte innlegg

Jeg har blitt 25 år gammel, men føler meg mest tiltrukket til jenter fra 16-19 år. Er dette normalt? Galt? Ekkelt?

 

Jeg har aldri vært i et forhold og har egentlig lite erfaring generelt når det kommer til jenter. I tenårene var jeg for sjenert og ukomfortabel med enkeltpersoner til å være noe spesielt aktiv. Er dette en grunn til at jeg søker etter noen i den aldersgruppen kanskje?

 

Føler på en måte litt at siden jeg aldri fikk opplevd å være intimt sammen med en ung jente er dette noe jeg alltid har ønsket å oppleve. Alderen løper jo litt ifra meg, og er det ikke sosialt akseptabelt nå, kommer det i alle fall ikke til å bli det senere.

 

Jeg møter sjeldent nye damer uansett, og tenker at kanskje eneste måten å komme i kontakt med nye på er å hoppe i det og snakke med ukjente jenter offentlig. Det virker mye mindre skummelt å prøve seg på en jente med mindre erfaring enn en på halvveis ute i 20årene som forventer mer.

 

"Drømmen" er jo å møte en jente som er ca. 18 år, med litt erfaring, men som likevel er moden for alderen. En jente som gjerne skulle hatt et forhold med en litt eldre gutt som meg.

 

Burde jeg gi opp tanken om et forhold med en tenåring, eller er det mulig det kan fungere?


Anonymous poster hash: cdc90...7fa



Anonymous poster hash: cdc90...7fa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har blitt 25 år gammel, men føler meg mest tiltrukket til jenter fra 16-19 år. Er dette normalt? Galt? Ekkelt?

 

Jeg har aldri vært i et forhold og har egentlig lite erfaring generelt når det kommer til jenter. I tenårene var jeg for sjenert og ukomfortabel med enkeltpersoner til å være noe spesielt aktiv. Er dette en grunn til at jeg søker etter noen i den aldersgruppen kanskje?

Jeg synes ikke aldersforskjellen er så voldsomt stor her. 16 er nok "for ungt" for deg (sett med samfunnets øyne), men 19 ser jeg ikke noe problem med.

 

Jeg ser poenget ditt med spørsmålet. Og kanskje du er inne på noe. Men om du fortsatt strekker deg etter 16-åringene om 3-5 år, så er nok problemet betydelig større enn i dag.

 

 

Føler på en måte litt at siden jeg aldri fikk opplevd å være intimt sammen med en ung jente er dette noe jeg alltid har ønsket å oppleve. Alderen løper jo litt ifra meg, og er det ikke sosialt akseptabelt nå, kommer det i alle fall ikke til å bli det senere.

 

Jeg møter sjeldent nye damer uansett, og tenker at kanskje eneste måten å komme i kontakt med nye på er å hoppe i det og snakke med ukjente jenter offentlig. Det virker mye mindre skummelt å prøve seg på en jente med mindre erfaring enn en på halvveis ute i 20årene som forventer mer.

 

"Drømmen" er jo å møte en jente som er ca. 18 år, med litt erfaring, men som likevel er moden for alderen. En jente som gjerne skulle hatt et forhold med en litt eldre gutt som meg.

 

Burde jeg gi opp tanken om et forhold med en tenåring, eller er det mulig det kan fungere?

Forklaringen din er spot on. Men dette kan like gjerne funke med ei litt eldre jente som også er introvert eller socially awkward.

 

Bruk tinder. Fra tid til annen dukker det opp ei introvert jente. Hun har større sannsynlighet for å ha mindre erfaring med gutter. Det er sannsynligvis ei sånn jente du også ser etter i alderen du leiter i. Men det er virkelig ingen grunn for deg til å henge deg opp i alder. Ting endrer seg når du selv for mer erfaring. Dette følger også av din egen logikk.

Lenke til kommentar

 

Jeg har blitt 25 år gammel, men føler meg mest tiltrukket til jenter fra 16-19 år. Er dette normalt? Galt? Ekkelt?

 

Jeg har aldri vært i et forhold og har egentlig lite erfaring generelt når det kommer til jenter. I tenårene var jeg for sjenert og ukomfortabel med enkeltpersoner til å være noe spesielt aktiv. Er dette en grunn til at jeg søker etter noen i den aldersgruppen kanskje?

Jeg synes ikke aldersforskjellen er så voldsomt stor her. 16 er nok "for ungt" for deg (sett med samfunnets øyne), men 19 ser jeg ikke noe problem med.

 

Jeg ser poenget ditt med spørsmålet. Og kanskje du er inne på noe. Men om du fortsatt strekker deg etter 16-åringene om 3-5 år, så er nok problemet betydelig større enn i dag.

 

Takk. Tenker at med (de fleste) på 16, så får det bli med fantasien ja. 19 er jo så og si innafor om man bruker den formelen med å dele på 2 og plusse på 7.

 

Føler også at 25 ikke er fullt så ille, mens 28+ hadde vært noe helt annet. Følte vel kanskje det samme om 25 da jeg var 22 da, men men... :p

 

Føler på en måte litt at siden jeg aldri fikk opplevd å være intimt sammen med en ung jente er dette noe jeg alltid har ønsket å oppleve. Alderen løper jo litt ifra meg, og er det ikke sosialt akseptabelt nå, kommer det i alle fall ikke til å bli det senere.

 

Jeg møter sjeldent nye damer uansett, og tenker at kanskje eneste måten å komme i kontakt med nye på er å hoppe i det og snakke med ukjente jenter offentlig. Det virker mye mindre skummelt å prøve seg på en jente med mindre erfaring enn en på halvveis ute i 20årene som forventer mer.

 

"Drømmen" er jo å møte en jente som er ca. 18 år, med litt erfaring, men som likevel er moden for alderen. En jente som gjerne skulle hatt et forhold med en litt eldre gutt som meg.

 

Burde jeg gi opp tanken om et forhold med en tenåring, eller er det mulig det kan fungere?

Forklaringen din er spot on. Men dette kan like gjerne funke med ei litt eldre jente som også er introvert eller socially awkward.

 

Bruk tinder. Fra tid til annen dukker det opp ei introvert jente. Hun har større sannsynlighet for å ha mindre erfaring med gutter. Det er sannsynligvis ei sånn jente du også ser etter i alderen du leiter i. Men det er virkelig ingen grunn for deg til å henge deg opp i alder. Ting endrer seg når du selv for mer erfaring. Dette følger også av din egen logikk.

 

Er ikke keen på noen som er så veldig introvert eller socially awkward egentlig. Trenger en som kan lede samtalen og være litt frampå. Med mindre erfaring tenkte jeg mere en som så etter en litt eldre gutt som har slitt med å finne det.

 

Har prøvd Tinder, uten mye hell. Ser ganske bra ut, men har veldig standard bilder. Føler at jeg får ufattelig lite matcher uansett. Har egentlig aldri vært i nærheten av noe der, selv om jeg søker alt fra 18-25. Skal sies at jeg er veldig picky da.

Lenke til kommentar

Du er 25 så det er jo ikke så galt. Verre om du hadde vært 60 og interessert i 16 åringer - selv om det også er juridisk fullt lovlig.

 

Mange unge jenter liker voksne og mer erfarne menn.

Og det er forøvrig biologisk naturlig og vanlig for menn å være tiltrukket av yngre jenter som er mer fertile, så lenge de har gått gjennom puberteten. Det har sammenheng med evolusjon.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Glemte å poste som anonym sist... Skitt au, falsk bruker uansett. Visste at jeg kom til å glemme det :p

 

Hadde egentlig forventet flere som syntes jeg burde se etter noen nærmere min egen alder. Ingen som har noen innvendinger altså? Hører gjerne fra dere også!

 

Har f.eks lagt merke til en jente på bussen. Så og si sikker på at hun går på VGS, så da kan hun være alt fra 17-19. Da er det vel bare å kjøre på og ta kontakt neste gang jeg ser henne? Føler jo at det er en sjanse for at hun får vite min alder og bli skremt bort av det, men det er vel også en god sjanse for at det bare vil være stas for henne også?

Lenke til kommentar

Stas at du er eldre enn henne? Ja. De aller fleste jenter er mer interessert i gutter/menn som er noen år eldre enn dem selv, og jeg vet om mange jenter som aldri kunne tenkt seg å date en som var yngre, eller til og med fra samme årskull! Men alder hjelper deg ikke mer enn om du har six-pack. Det gjør det litt mer tiltrekkende, men det er ikke det som avgjør om hun vil ha deg som kjæreste eller ikke. 

Lenke til kommentar

Jeg er straks 30, og dama mi er 19. Vi møttes da hun nettopp hadde fylt 18. Trikset mitt er å drite i folks fordommer, og konsentrere meg om hva som gjør meg glad. Det er ingenting som er så attraktivt som ungdommelighet. Dette finner man i omtrent alle verdens kulturer.

 

Ingen har noensinne kommentert det negativt. I hvert fall ikke til ansiktet mitt.

Endret av Skurupu
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Stas at du er eldre enn henne? Ja. De aller fleste jenter er mer interessert i gutter/menn som er noen år eldre enn dem selv, og jeg vet om mange jenter som aldri kunne tenkt seg å date en som var yngre, eller til og med fra samme årskull! Men alder hjelper deg ikke mer enn om du har six-pack. Det gjør det litt mer tiltrekkende, men det er ikke det som avgjør om hun vil ha deg som kjæreste eller ikke. 

 

Joda, er klar over det. Er ikke blåst når det kommer til forhold. Føler at jeg har en del mer å tilby enn bare alder.

 

Jeg er straks 30, og dama mi er 19. Vi møttes da hun nettopp hadde fylt 18. Trikset mitt er å drite i folks fordommer, og konsentrere meg om hva som gjør meg glad. Det er ingenting som er så attraktivt som ungdommelighet. Dette finner man i omtrent alle verdens kulturer.

 

Ingen har noensinne kommentert det negativt. I hvert fall ikke til ansiktet mitt.

 

Høres bra ut! Er nok sant, er bare å drite i hva andre måtte tenke. Dersom alt annet stemmer skal jeg ikke la et tall stå i veien for egen lykke.

Lenke til kommentar

Har prøvd Tinder, uten mye hell. Ser ganske bra ut, men har veldig standard bilder. Føler at jeg får ufattelig lite matcher uansett. Har egentlig aldri vært i nærheten av noe der, selv om jeg søker alt fra 18-25. Skal sies at jeg er veldig picky da.

Hehe. Det er omtrent akkurat hva alle menn sier rett etter at de innrømmer at de har prøvd Tinder.

Lenke til kommentar

Kanskje stas for henne, men ikke så stas for hennes foreldre og evt brødre.

Ikke si det så sikkert. Det er ikke alle som tenker konservativt på den måten. Flere forhold i min familie (og min kjærestes familie også) har store sprik i alder. Jeg synes ikke trådstarter sine 6-9 år er så ille.

 

Da jeg fortalte bestemor at kjæresten min var 19, fikk jeg en albue i siden og kommentaren "det er godt med litt lammekjøtt" slengt etter meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Kanskje stas for henne, men ikke så stas for hennes foreldre og evt brødre.

 Og hvorfor skulle noen bry seg om hva foreldre og brødre mener? Eier de henne, kanskje? Anonymous poster hash: b9085...ad0

Fordi de er vesentlige personer som man høyst sannsynlig skal treffe ved jevne mellomrom. Så mye rart som det skal spørres om...

Lenke til kommentar

Update:

 

Fikk nok mot til å gå opp til jenta jeg hadde sett på bussen før. Hun var veldig snakkesalig og positiv, men hadde kjæreste (får vel ta henne på ordet). Det var i alle fall ikke noe snakk om/problem når det kom til alder, og hun var bare smigret og oppmuntret meg til å prøve å snakke med andre i offentligheten. Vi får se hva som skjer i fremtiden. Nå vet jeg i alle fall helt sikkert hvordan ståa er.

Endret av Hjori
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Husker jeg sjekka opp ei på treningssenteret her for et par år siden. Var 27 år selv da. Sa at hun så bra ut og spurte om hun ville bli med og ta en kaffe en dag. 

 

Hun svarer ja

 

Vi småprater litt

Så sier hun, hvor gammel er du forresten? 

 

jeg sier 27

 

Hun sier 17....

 

Trodde helt ærlig at hun var minst 20 men jeg hadde ikke noe imot at hun var 17 for å si det sånn, heldigvis likte hun at jeg var eldre også :D fikk litt smaken på unge jenter fra der av egentlig.... 



Anonymous poster hash: 1daaf...470
Lenke til kommentar

"Yngre jenter er mindre erfarne og forventer ikke så mye"
Uhm. What. Da jeg var yngre ble jeg sjekket opp hele tiden og forventet verdens kjekkeste smarting på min egen alder.
Nå er jeg 27 og tar til takke med litt mer normale typer.

Erfaring er absolutt ikke noe jenter ser etter, jenter ser etter så mye at det er ikke på lista en gang. Hvis du er kjekk, morsom, sosial, smart, ambisiøs, god utdannelse etc så har alderen din og "erfaringen" ingenting å si.

"Jeg har kjæreste" er forresten standard-unnskyldningen hvis man ikke er interessert i å ha kontakt med random-fyr-på-byen, jeg har brukt den mange ganger. Jeg har også oppfordret dem til å fortsette å sjekke opp folk, hvorfor ikke, liksom.

Bortsett fra det ønsker jeg deg lykke til.

 



Anonymous poster hash: a6f7f...0f8
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...