Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Interessert i yngre jenter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 "Jeg glemte å si at jeg synes du var pen sist, men det skjønte du vel?". Hadde ikke tenkt til å randomly bringe det opp sist heller, men jeg føler jeg burde kommentert det da hun sa at hun ofte blir sjekket opp at jeg ikke synes det var så rart. Fant det også attraktivt hvordan hun satt, men føler det hadde vært litt creepy å påpeke...

 

 

 

Dude. Det hadde vært hinsides retardert.

 

HVORFOR skulle du si det? Svar meg ærlig. Hva ønsker du å utrette?

 

Og sett deg i hennes sko - hvordan ville hun oppfatte det?

 

Sosialt weird. :)

 

 

Har tenkt tanken om å avslutte samtalen med henne neste gang med noe sånt som "Om du vil er det bare å slå av en prat med meg om du ser meg på bussen igjen. Om du får lov av kjæresten din da  ;)". Det blir kanskje feil det også?

 

 

 
Denne derimot digger jeg. Akkurat noe slikt jeg kunne funnet på å sagt selv.
 
Hadde sannsynligvis terget henne litt underveis også og spurt om hun hadde vært hos kjæresten sin i det siste eller om hun skal besøke han i kveld. Lol :D
 
Men ja, snakk normalt med henne og se an situasjonen. Har hørt om og gjort verre snuoperasjoner selv.

 

Anonymous poster hash: dd68a...753

Lenke til kommentar

Om det er noe jeg skal gi henne kompliment for tror jeg i så fall det blir med at hun var veldig vennlig og positiv første gang vi snakket.

 

Vet ikke om jeg hadde dratt den kjæreste-greia så langt. Har ikke lyst til å virke bitter eller prøve å gjøre henne ukomfortabel med at hun sa at hun hadde kjæreste. Hun gjorde det jo bare fordi hun ikke var interessert, merket at jeg ikke prøvde meg på jenter så ofte og ikke ville skade følelsene mine. Mulig jeg er såpass up-front med henne at jeg spør om hun gjorde det for å ikke skade følelsene mine, eller om hun faktisk har kjæreste. Har egentlig ikke noen problemer med kritikk, og jeg skjønner godt at hun ikke var interessert sånn som jeg framsto.

 

Det hele er egentlig litt opp til henne. Tror hun går på bussen etter meg dersom jeg ser henne igjen, så da er det egentlig opp til henne om hun vil prate eller ikke. Skal i alle fall vise at jeg ikke har noe imot det og se positiv og snakkesalig ut dersom hun skulle se meg. Har ikke noe imot at forholdet vårt bare blir til at vi snakker med hverandre når vi ser hverandre og det er det, selv om det er lov å håpe at det kunne blitt noe mer.

Lenke til kommentar

No offense, men du snakker som om komplimenter er noe med magisk effekt. Det er feil. Og dette hører du fra en mann som bruker forholdsvis mye komplimenter. Cluet er at jeg bruker komplimenter når de er fortjent, det føles naturlig og jeg føler for det. Mer eller mindre spontant.

 

Når hun jeg treffer nå kommer til meg, så kan jeg si for eksempel, "Wow. Så fin du var i dag." Eller, "Wow. Er du så pen? Jeg hadde glemt hvor pen du var. Så heldig jeg er." Men jeg gir aldri komplimenter for å få noe tilbake og hun jeg treffer "har jeg jo alt". Jeg gjør det fordi det er ektefølt og spontant. Og fordi dette er hva jeg føler i øyeblikket. En gave til henne hvor jeg forventer null tilbake. Det er aldri planlagt. 

 

Komplimentet om at hun er vennlig og positiv er fint. Slike komplimenter er bra. 

 

Men uansett, ikke stress så mye med komplimenter. Det er fint å gi når det er naturlig, men bare ikke tenk så mye på det eller prøv å presse det inn. :)

 

Foreslår du finner en ny jente ganske snart. Det magiske med det er jo at nettopp det vil kunne gjøre deg mer attraktiv når du møter bussjenta. Å bli fokusert på en eneste jente kan være "skadelig".

 

More girls! :D



Anonymous poster hash: dd68a...753
Lenke til kommentar

Når du snakker med hun, eller andre jenter du er interessert i, så må du huske å ha en flørtende tone i store deler av samtalen. Se lurt på henne, som om du vet en litt pinlig hemmelighet om henne. Noe hun ikke vet at du vet. Da får du det lure blikket og smilet du bør ha. 

 

Når du fikk tipset om å terge henne litt underveis angående "kjæresten", så mente han selvfølgelig at du skal si det med dette lure smilet og et glimt i øyet. Da vil du ikke virke bitter. 

 

Ser ikke helt grunnen til at du skal spørre henne om hun løy om at hun hadde kjæreste fordi hun ikke ville såre følelsene dine... Da gjør du hun fort ukomfortabel. Dessuten vil du ikke tjene noen verdens ting på det.

 

Du sier selv at du skjønner godt hun ikke var interessert slik du fremstod. Antar du refererer til at du virket usikker og kjempenervøs. Da er det det du må jobbe med. 

Lenke til kommentar

Hvis du skal snakke med henne må du jo finne ut hvilke samtaletemaer hun vil få noe ut av. :)

 

Å erte henne for det med at hun ikke har kjæreste er det verste du kan gjøre. Da leker du med ilden. Jenter tenker på mange ulike ting samtidig, og da hun sa "jeg har kjæreste" kan hun godt ha tenkt på en fyr hun var glad i mens hun sa det, kanskje en eks som slo opp med henne nylig, eller en hun dater nå. Hvis du da skal drive og rippe opp i disse tingene ved å terge henne med kjærestesnakk og tro det er kjempeartig for henne, kommer det ikke til å bli god stemning. 

Det å takke henne for at hun taklet DIN nervøse situasjon er også ikke en god idé, da blir jo alt fokuset på deg. Greit nok at du er hovedpersonen i ditt liv og du får noe ut av samtalen, men du er ikke hovedpersonen i hennes, og hun får mer ut av å snakke om andre ting.

Du kan spørre hvordan debatten gikk. Kanskje hva slags debatt det var, om hun er med i et politisk ungdomsparti. Om hun har tenkt å satse på politikk eller samfunnsfag. Basically de tingene hun kan få noe ut av å snakke om.

Tenk deg at du selv hadde moderert en debatt. En random person vil snakke med deg. Hvilke spørsmål ønsker du at personen stiller?

Lenke til kommentar

Når du snakker med hun, eller andre jenter du er interessert i, så må du huske å ha en flørtende tone i store deler av samtalen. Se lurt på henne, som om du vet en litt pinlig hemmelighet om henne. Noe hun ikke vet at du vet. Da får du det lure blikket og smilet du bør ha. 

 

Hvordan ser dette blikket ut? Vil du poste et bilde?

Lenke til kommentar

Haha, masse fine tips. Takk. Dere er virkelig flinke til å gi tips altså!!11!! (Var det naturlig og spontant nok? ;))

 

Det kjæreste-greiene er jo ikke noe jeg hadde tatt opp så direkte, mer bare å snakke såvidt om det og se hvordan hun reagerer og ta det derfra. Har for eksempel tenkt på å spørre hva hun skal i sommer, så der blir det jo en del clues om at hun faktisk ikke har kjæreste. Hun er aktiv på Happn, så tviler veldig på om det er noen annen gutt i bildet.

 

Det blir egentlig helt opp til henne hvordan samtalen kommer til å gå føler jeg, dersom det blir noen samtale i det hele tatt. Skal prøve å bare ta det naturlig osv. Problemet mitt er bare at jeg er dårlig til å ta ting på sparket med nye mennesker, for jeg føler at nesten alle ting jeg kan si er en dårlig idé. Da blir det til at jeg bare gjør noe for å ikke sitte der helt stille og ikke si noenting.

 

Føler nesten at jeg skylder dere en oppfølgning her, så håper jeg ser henne på bussen snart. :p Leter selvfølgelig på Tinder og Happn etter andre jenter også, men de er nesten enda vanskeligere å få i snakk. Blir nok flere muligheter nå til sommern, siden flere av vennene mine flytter tilbake igjen fra studiene sine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...